5.8 C
Bratislava
utorok, 16. apríla 2024

Vyvrcholenie zápasu Rusko – Slovensko si na Markíze pozrelo takmer 1 300 000 divákov!

Najčítanejšie

Hokejové šialenstvo zasiahlo celé Slovensko! Zatiaľ najbojovnejší výkon slovenskej hokejovej reprezentácie na zimnej olympiáde v Soči proti tímu Ruska zabezpečil televízii Markíza v nedeľu 16. februára 2014 najlepšiu sledovanosť za ostatné roky!

Dramatickú tretiu tretinu nerozhodného zápasu Rusko – Slovensko, ktorá vyvrcholila predĺžením a samostatnými nájazdmi, si v nedeľu 16. februára 2014 v univerzálnej cieľovej skupine 12+ nenechalo ujsť až 1 279 000 divákov. Ide o najvyššiu sledovanosť od finále speváckej šou Česko Slovenská SuperStar v decembri 2009.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol strhujúci záver zápasu rating 26,4 % a trhový podiel 72,4 %. Medzi mladými mužmi 12-24 sa jeho podiel vyšplhal na hodnotu 82,0 % a v rámci veľkých miest 12-54 (50 – 100 tisíc obyvateľov) dokonca až 85,1 %.

Markíza v nedeľu obsadila desať najvyšších priečok v rebríčku najsledovanejších programov dňa. Okrem hokeja zabodovali aj Televízne noviny (rating 12,6 % / share 33,1 % v 12-54) či večerný kinohit Sherlock Holmes (rating 10,2 % / share 28,8 % v 12-54).

V sobotu 15. februára 2014 sa najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách stala druhá tretina hokejového zápasu Slovensko – Slovinsko. Pozrelo si ho 906-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 18,7 % a trhový podiel 75,4 %.

Medzi menšími stanicami v sobotu dominovala televízia Dajto. Najviac zabodovala záverečná tretia tretina priameho prenosu duelu USA – Rusko, ktorá dosiahla v cieľovej skupine 12-54 historicky najvyšší trhový podiel 33,1 %. S 377-tisíc divákmi pri obrazovkách v širšej cieľovej skupine 12+ išlo o štvrtý najsledovanejší program od štartu stanice 20. augusta 2012.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) dosiahla v sobotu v cieľovej skupine 12-54 priemerný celodenný trhový podiel 39,9 % a v nedeľu 40,5 %. V porovnaní s konkurenčnou televíznou skupinou ide o viac než dvojnásobné hodnoty.

 

Zdroj:  skupina Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne