6.4 C
Bratislava
streda, 24. apríla 2024

František Borovský odchádza z JOJky a nahradí ho Marcel Grega (aktualizované)

Najčítanejšie

Novým generálnym riaditeľom televíznej skupiny JOJ sa od dnes – 20. februára 2014 stal Marcel Grega.

Marcel Grega doteraz pôsobil na poste výkonného a finančného riaditeľa v spoločnosti Slovenská produkčná, a.s., materskej spoločnosti MAC TV, s.r.o., prevádzkovateľovi televíznych služieb TV JOJ, Plus, Wau a Senzi.

Doterajší generálny riaditeľ František Borovský sa rozhodol v skupine JOJ ukončiť svoje pôsobenie. V televíznej brandži začínal, ešte ako moderátor TV Global, neskôr sa vypracoval na programového riaditeľa TV Markíza a programového riaditeľa TV JOJ.  Pozná aj vysoko cenené know-how pre sprostredkovanie nákupu divácky pútavého programu a optimalizáciu riadenia nákladov v televíznej spoločnosti. Posledné roky preto pôsobil ako generálny riaditeľ TV JOJ.

„Počas uplynulých rokov sa televízna skupina JOJ pod vedením Františka Borovského rozrástla o televízie Plus, Wau a Senzi, ktoré si postupne nachádzajú svojich verných divákov.  Podarilo sa upevniť povedomie celej skupiny JOJ Group na trhu. Za to mu patrí moja vďaka,“ povedal Richard Flimel, vlastník televíznej skupiny JOJ.

Pred týždňom, prišlo v TV JOJ k viacerým zmenám vo vedení. Od 12. februára 2014 je Ivan Huljak poverený riadením Úseku korporátnej a marketingovej komunikácie a analýz JOJ Group. Funkciu vedúcej PR oddelenia a hovorkyne od spomínaného dátumu zastáva doterajšia PR manažérka JOJ Group Lucia Kulihová.

Skupina JOJ je druhou najúspešnejšou televíznou skupinou na Slovensku, jej priemerný celodenný podiel na trhu v cieľovej skupine divákov 12-54 v roku 2013 predstaval kumulovane 25,1% (prime time 28,2%). Skupina JOJ je lídrom na trhu v pôvodnej seriálovej tvorbe, vysiela úspešné zahraničné seriály a pravidelne prináša atraktívne filmové premiéry.

Mohli by sme len špekulovať, či František Borovský dostane ponuku od svojho bývalého kolegu z TV Markíza, súčasného generálneho riaditeľa RTVS Václava Miku a obsadí tak pozíciu programového riaditeľa v RTVS. Predpokladáme však, že si skôr založí vlastnú konzultačnú spoločnosť, ktorá bude pôsobiť na európskom mediálnom trhu. O všetkých novinkách vás budeme včas informovať.

Aktualizované 24.2.2014:

František Borovský nám poslal dnes na mobil krátku správu v znení: „Zdravím Vás, nateraz sa k ničomu nechcem vyjadrovať. Ďakujem za pochopenie 🙂 FB“

 

Ďalšie personálne zmeny v top manažmente JOJ Group: Vedenie JOJ Group sa dňa 24. februára 2014 po vzájomnej dohode rozhodlo ukončiť spoluprácu s niektorými členmi top manažmentu:

Personálne zmeny sa týkajú zástupkyne generálneho riaditeľa pre development programov JOJ Group Jany Hegedüsovej, ktorá v televízii do januára 2014 pracovala ako manažér programového úseku, ďalej Ivana Huljaka, riaditeľa marketingovej a korporátnej komunikácie a analýz, ktorý tak bol na svojej novej pozícii len 12 dní (!), a aj šéfa Úseku nových médií JOJ Group Vladimíra Mužika.

„Kolegom ďakujem za to, čo pre televíziu počas svojho pôsobenia urobili. Každému z nich želám úspech v ďalšej profesionálnej kariére,“ povedal nový generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega.

 O všetkých novinkách vás budeme včas informovať.

Michael Gold 

 

Zdroj: JOJ Group

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne