15.1 C
Bratislava
utorok, 7. mája 2024

Olympijský hokej sledovali na Markíze a Dajto milióny divákov!

Najčítanejšie

Druhú tretinu finálového zápasu Švédsko – Kanada si na Markíze v nedeľu 23. februára 2014 vychutnal takmer každý druhý divák v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54.

Olympijský hokejový šampionát vyvrcholil v nedeľu 23. februára 2014 popoludní finálovým súbojom o zlaté medaily medzi mužstvami Švédska a Kanady. Za vysokého diváckeho záujmu ho v priamom prenose exkluzívne sprostredkovala televízia Markíza.

Finále Švédsko – Kanada si nenechalo ujsť v priemere 619-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo kanadské víťazné ťaženie priemerný trhový podiel 45,4 %. Najúspešnejšia bola druhá tretina, ktorú si pozrelo 679-tisíc divákov (12+) pri trhovom podiele 48,7 % (12-54).

Nadpriemernú výkonnosť zaznamenal aj zápas o bronz v sobotu 22. februára 2014, v ktorom Fínsko doslova rozstrieľalo USA s konečným výsledkom 5:0. Záverečnú tretinu si vychutnalo 484-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, najvyšší trhový podiel dosiahla druhá tretina – 35,2 % (12-54).

Najsledovanejšou v rámci celého olympijského hokejového turnaja bola v univerzálnej cieľovej skupine 12+ tretia tretina zápasu Rusko – Slovensko, ktorú si v nedeľu 16. februára 2014 na Markíze pozrelo až 1 279 000 divákov. Išlo o najvyššiu sledovanosť od finále speváckej šou Česko Slovenská SuperStar v decembri 2009.

Najvyšší podiel na trhu v cieľovej skupine 12-54 dosiahla v sobotu 15. februára 2014 druhá tretina duelu Slovensko – Slovinsko s hodnotou 75,4 %.

Hokej sledovali najmä mladí muži 12-34, najvyšší trhový podiel dosiahli počas tretej tretiny zápasu Rusko – Slovensko (80,8 %). Nezaostávali však ani ženy 12-34, v rámci rovnakej tretiny zaznamenali podiel na trhu 79,2 %.

Na obrazovkách Dajto najviac zabodovala záverečná tretia tretina priameho prenosu USA – Rusko, ktorá dosiahla v cieľovej skupine 12-54 historicky najvyšší trhový podiel 33,1 %. S 377-tisíc divákmi pri obrazovkách v širšej cieľovej skupine 12+ išlo o štvrtý najsledovanejší program od štartu stanice 20. augusta 2012.

Priemerný trhový podiel hokejových zápasov odvysielaných na Dajto bol 9,5 % (12-54), čo je viac než dvojnásobná hodnota oproti priemernému celodennému podielu stanice od začiatku roka (4,3 %).

Na všetky hokejové zápasy odvysielané na Markíze a Dajto nazrelo počas uplynulých dvoch týždňov takmer 3,6 milióna divákov starších ako 12 rokov.

TOP 10 najsledovanejších hokejových programov počas zimnej olympiády v Soči (12+)

Názov

Stanica

Dátum

Deň v týždni

Počiatočný čas

Rtg(000)

Rtg%

Share

ZOH 2014 SOCHI: RUSKO – SLOVENSKO Markíza 16.02.2014 Nedeľa 15:08:02

1279

27,3

66,0

ZOH 2014 SOCHI: ČESKO – SLOVENSKO Markíza 18.02.2014 Utorok 19:45:19

1277

27,3

53,8

ZOH 2014 SOCHI: ČESKO – SLOVENSKO Markíza 18.02.2014 Utorok 17:58:20

1165

24,9

57,4

ZOH 2014 SOCHI: RUSKO – SLOVENSKO Markíza 16.02.2014 Nedeľa 14:20:46

1139

24,4

61,9

ZOH 2014 SOCHI: ČESKO – SLOVENSKO Markíza 18.02.2014 Utorok 18:56:34

1042

22,3

46,0

ZOH 2014 SOCHI: RUSKO – SLOVENSKO Markíza 16.02.2014 Nedeľa 13:28:40

1001

21,4

58,4

ZOH 2014 SOCHI: SLOVENSKO – SLOVINSKO Markíza 15.02.2014 Sobota 09:47:48

906

19,4

72,8

ZOH 2014 SOCHI: SLOVENSKO – SLOVINSKO Markíza 15.02.2014 Sobota 10:35:13

846

18,1

67,6

ZOH 2014 SOCHI: SLOVENSKO – SLOVINSKO Markíza 15.02.2014 Sobota 08:58:47

752

16,1

68,2

ZOH 2014 SOCHI: SLOVENSKO – USA Markíza 13.02.2014 Štvrtok 14:16:39

742

15,9

61,4

 Zdroj: skupina Markíza, na fotografii hore: moderátor TV Markíza Števo Eisele

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne