6.4 C
Bratislava
streda, 24. apríla 2024

Vyhlásenie ankety OTO 2013 si na RTVS pozrelo viac ako pol milióna divákov

Najčítanejšie

Vyhlásenie ankety OTO 2013 na Jednotke bolo v sobotu najsledovanejším prime-time programom, seriál Kolonáda si aj napriek silnej konkurencii udržal nadpriemernú sledovanosť

Posledné špeciálne vydanie zábavnej šou 5 proti 5 Extra, ktoré v piatok vysielala Jednotka naživo, zaznamenalo svoje maximum sledovanosti, keď si ho nenechalo ujsť 364.000 divákov (podiel na trhu 17,4 %).

Jednotka si počas celej soboty držala druhý najvyšší podiel sledovanosti 14,9 %, trhovou dvojkou bola aj v hlavnom vysielacom čase (podiel na trhu 20,2 %).

Svoju najvyššiu hodnotu od júna 2013 dosiahla relácia Taxík s Petrom Kočišom (podiel na trhu 17,1 %), magazín rád a inšpirácií na voľný čas Postav dom, zasaď strom zas zaznamenal najvyššiu hodnotu sledovanosti od apríla 2013 (podiel na trhu 15,5 %). Jednotka bola trhovým lídrom počas celého vysielania prenosu z vyhlásenia 14. ročníka ankety Osobnosť televíznej obrazovky, ktorý si pozrelo 555.000 divákov a dosiahol podiel na trhu 28,6 %.

Podľa generálneho riaditeľa RTVS Václava Miku (na fotografii hore) bez diváckej priazne stráca zmysel samotná anketa OTO, ale aj iný program RTVS. „Práve preto sa teším a ďakujem za túto priazeň a tiež za to, že si galaprogram OTO 2013 našiel viac divákov ako v minulosti. Je to ocenením nielen práce v RTVS, ale aj všetkých našich kolegov z ostatných televízií,“ dodal Václav Mika. 

Už tradične bola Jednotka najsledovanejšou televíziou v čase vysielania relácií O 5 minút 12 a Občan za dverami. Diskusiu O 5 minút 12 si pozrelo 192.000 divákov (podiel na trhu 15,6 %), Občan za dverami dosiahol sledovanosť 214.000 divákov (podiel na trhu 17 %).

Seriál Kolonáda aj napriek silnému konkurenčnému prostrediu obstál a dosiahol nadpriemerný staničný výkon. Včerajšiu časť si pozrelo 417.000 divákov (podiel na trhu 17,8 %).

 

Zdroj: TASR, RTVS – ilustračná fotgrafia z odovzdávania OTO 2012

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne