16.3 C
Bratislava
štvrtok, 28. marca 2024

Rádiá FUN a EUROPE 2 sa spojili proti Rádiu EXPRES (aktualizované)

Najčítanejšie

FUN MEDIA GROUP od začiatku marca 2014 okrem Fun rádia exkluzívne zastupuje v predaji reklamného času už aj rádio Europa 2 a jeho web  www.europa2.sk.

Klienti tak majú novú možnosť, objednať si prostredníctvom FUN MEDIA GROUP okrem reklamy vo Fun rádiu a na www.funradio.sk, aj kampaň na rádiu Europa 2 alebo na www.europa2.sk. Môžu dokonca využiť aj silu týchto dvoch médií v kombinačnej kampani, ktorá bude realizovaná tak vo Fun rádiu ako aj v rádiu Europa 2.

Veľmi ma teší, že vytvorením možnosti skombinovať reklamnú kampaň na rádiu Europa 2 a Fun rádiu, sme vytvorili novú obchodnú jednotku na rozhlasovom trhu,“ hovorí obchodná riaditeľka FUN MEDIA GROUP Miriam Kittler.

Táto kombinácia rádií prevyšuje doterajšiu jednotku na trhu – rádio Expres v podiele na trhu o viac ako 21 % (CS 14 – 54), pritom klient zaplatí za kombinačnú kampaň na Europa 2 + Fun rádiu takmer identické peniaze ako v rádiu Expres. Pre klienta to znamená, že efektívnejšie vynaloží peniaze na kampaň, pretože oslovenie tisíc poslucháčov je pre neho lacnejšie v kombinácii Fun rádio + Europa 2 ako v rádiu Expres,“ vysvetľuje Kittler.

Fun rádio si dlhodobo udržiava pozíciu silnej komerčnej dvojky so 14,2%-ným podielom na trhu. Má 546 tisíc denných a 1.120.000 týždenných poslucháčov. Viac ako 70 % poslucháčov Fun rádia je vo veku do 40 rokov.

Doplnené o reakciu Rádia Expres:

„Rádio Expres je dlhodobo najpočúvanejším rádiom a obchodná spolupráca založená na zľavovej politike medzi Fun rádiom  a Europou 2 nijak nemení situáciu na trhu. Trhová jednotka môže byť iba jedna, čo dlhodobo dokazujú aj výsledky prieskumov počúvanosti.

Sme si vedomí, že kombinácia týchto dvoch staníc, je efektívnym nástrojom pre mladšie cieľové skupiny, pre ktoré sa doteraz používalo iba Fun rádio.

Ak však zoberieme do úvahy celú slovenskú populáciu, samotné Rádio Expres je stále počúvanejšie ako kombinácia týchto dvoch staníc, čo dokazuje aj posledný prieskum MML: denná počúvanosť Rádia Expres 852 000 poslucháčov vs 823 000 poslucháčov kombinácie Fun rádio a Europa 2; týždenná počúvanosť Rádia Expres 1 531 000 poslucháčov vs. 1 522 000 poslucháčov kombinácie Fun rádio a Europa 2.

Pre Rádio Expres sá tak najvačšou hodnotou poslucháči a v obchodnej sfére samozrejme klienti, ktorí sa už mohli presvedčiť, že reklama v Rádiu Expres naozaj  funguje,“ povedala sales director Rádia Express pani Lenka Čamborová.

 

Zdroj: FUN Radio, MML – TGI SR 2013 3. – 4. kvartál (24.6.2013 – 8.12.2013), Rádio Expres

Ďalšie články

Aktuálne