Veľká noc je za dverami a pripravujú sa na ňu aj bača a honelník známi z kampaní COOP Jednoty.
Jeden vyfúkne vajíčka a druhý dostane za úlohu poradiť si s ich obsahom. Komu pripadla táto nevďačná úloha, zrejme tušíte. Aké prekvapenie honelník bačovi pripraví a ako to napokon celé dopadne, si môžete pozrieť v televízii a na internete.
[youtube]http://youtu.be/bulXKxLJkn0[/youtube]
Spot už tradične komunikuje spotrebiteľskú súťaž, v ktorej môžu zákazníci vyhrať nákupné poukážky v celkovej hodnote 109.000 €.
Súčasťou kampane budú aj printy, rozhlasový spot a POSM.
Vzitka kampane:
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Jano Fajnor
Copywriter: Karol Thiry
Art Director: Pavel Gajdoš
Strategy: Rado Ondřejíček
Account Director: Marek Stejskal
Director: Jiří Hanych
DOP: Tomáš Sysel
Producer: Protos Productions
Hudba: Scott Joplin, Michal Novinski
Foto: Táňa Hojčová
Agentúra JANDL, marketing a reklama, vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím zložený z viac ako 40 odborníkov. Klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, TIPOS – národná lotériová spoločnosť, Ballymore EUROVEA, ČEZ a ďalší.
V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010, 2011 a 2012 obsadila agentúra JANDL prvé miesto.
JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.
Zdroj: JANDL, marketing a reklama