30. mája ocenili v bratislavskom Istropolise už po 20-krát najlepšie slovenské reklamy a reklamné agentúry. Porota súťaže Zlatý klinec 2014 udelila spolu 16 najvyšších ocenení – Zlatých klincov, okrem toho 16-krát striebro a 26-krát bronz. Telekom si celkovo odniesol tri Zlaté, štyri Strieborné a tri Bronzové klince.
V kategórii Televízna reklama pre komerčné produkty a služby zvíťazil reklamný spot “Ježiško”, ktorý bol súčasťou reklamnej kampane Telekomu “Pravé Vianoce” z dielne MUW Saatchi & Saatchi. Agentúra za túto kampaň získala zároveň Strieborný klinec v kategórii Kampaň.
[youtube height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]https://www.youtube.com/watch?v=r02cm7lwbXY[/youtube]
Telekom získal aj ocenenie za najkreatívnejšiu kampaň roka – je ňou kampaň „Pred 100 rokmi by boli hviezdy“, ktorú pre operátora pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Kampaň vznikla pri príležitosti Medzinárodného týždňa Nepočujúcich a niesla sa v štýle nemého filmu 20. rokov minulého storočia. Spolu získala až päť klincov – dva Zlaté, dva Strieborné a jeden Bronzový.
[youtube height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]https://www.youtube.com/watch?v=7jPZ7P-pMwo[/youtube]
Telekom si tiež odniesol špeciálne ocenenie „Klient dvadsaťročia“, pretože získal najvyšší počet vážených bodov za všetky Klince a shortlisty za posledných 20 rokov a agentúrou dvadsaťročia sa stala reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett.
„Zo získaných ocenení sa nesmierne tešíme. Potvrdzujú našu dlhodobú snahu o kreatívny prístup ku komunikačným riešeniam ako jednému zo spôsobov získania konkurenčnej výhody a cieleného budovania vnímania značky Telekom ako inovatívneho operátora,“ povedala Drahomíra Juríková, senior manažérka digitálnych služieb a marketingovej komunikácie Slovak Telekomu.
[message_box title=“Zlatý klinec“ color=“red“]Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994. Vyhlasovateľom je spoločnosť Ad Awards Association, s. r. o., a odbornými garantmi sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director’s Club Slovensko (ADC) a mesačník Stratégie. Kmeňovú porotu tvoria osobnosti slovenskej reklamy z členov ADC, ktorých dopĺňajú zahraniční českí porotcovia. Základným a jediným kritériom hodnotenia kvality súťažných prác je originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu a kvalita jeho realizácie.[/message_box]
Zdroj: Slovak Telekom, KRAS/Zlatý klinec