Agentúra JANDL pre svojho klienta Mliečny fond – Slovenský zväz prvovýrobcov mlieka a Slovenský mliekarenský zväz zrealizovala v sobotu 15. augusta na festivale Grape v Piešťanoch event pod názvom Slovenské mliečne raňajky. Súťažilo sa aj o zápis do Slovenskej knihy rekordov.
Agentúre JANDL sa podarilo zaujať na festivale v Piešťanoch 565 mladých ľudí, ktorí si spolu sadli za veľký 140 metrov dlhý raňajkový stôl a spoločne sa najedli s hercom a moderátorom podujatia Ludwikom Baginom.
Pochutili si na slovenskom mlieku, masle, syroch, jogurtoch, či pomazánkach a zapísali sa do knihy Slovenských rekordov, ako rekord v Slovenských mliečnych raňajkách.
Mliečne raňajky boli darom od slovenských prvovýrobcov a spracovateľov mlieka. Takouto formou chceli poukázať na zlú situáciu v ich odvetví.
S pomocou agentúry JANDL chcú mladých ľudí motivovať k väčšej konzumácii slovenských mliečnych výrobkov.
Aktivita je voľným pokračovaním kampane Slovenská mliečna rodina, o ktorej sme písali.
Jej súčasťou bol spot v televízii a netradičná bannerová reklama „Pomôžte zachrániť Slovenské mlieko.“
Pre kampaň bol vytvorený aj web www.slovenskemlieko.sk, ktorý má bližšie predstaviť túto iniciatívu.
Pozrite si spot a case study: