Je to približne rok odvtedy čo ZOOT vstúpil na slovenský trh a svoj web preto plne lokalizoval do slovenčiny a zároveň odštartoval aj jesennú reklamnú kampaň. Vznikala „in house“.
Od septembra odštartovala nová kampaň #ZAZITVECI. Cieľom kampane je zdôrazniť, že nie je dôležité, čo máme práve na sebe, ale čo v tom zažijeme.
Oblečenie je vlastne spomienkovým predmetom na chvíle, ktoré sme zažili – prvé rande, let balónom, parádna párty, úspešný pohovor, prvá prezentácia, alebo túra na Chopok.
ZOOT svoje výdajne tovaru volá nezvyčajne, ako „Výdajne radosti“ i na tom je postavený koncept predaja. Claim, ktorý používa značka ZOOT znie: „Urobte si radosť. Len tak.“
Na kampani sa nepodieľala žiadna reklamná agentúra, vznikala „in house“ a jej podoba a aj celá realizácia je výsledkom práce talentovaných ľudí zo ZOOT-u.
ZOOT je najväčší český online obchod s novou módou a dizajnom, ponúkajúci viac ako 300 značiek módnych i bytového dizajnu. Zlomovým bol pre ZOOT rok 2014 kedy mal čistý obrat vo výške zhruba 200 mil. CZK , čo predstavuje stopercentný nárast oproti roku 2013. V januári 2015 získal ZOOT investíciu 150 mil. CZK od popredného investora v oblasti venture kapitálu v strednej a východnej Európe, fondu spoločnosti 3TS Capital Partners.
Fond od spoločnosti 3TS Capital Partners v minulosti tiež podporil aj slovenský start-up, spoločnosť Piano Media, ktorá vytvorila úspešný systém (pay wall) pre spoplatnenie obsahu online médií.
Kampaň ZOOT bola spustená na Slovensku aj v Českej republike. Pozrite si vizuály printov a spoty:
Kampaň pracuje s rovnakým motívom aj na sociálnej sieti, no ďalej ho rozvíja, napr. publikovaným postom na Facebooku s fotkou Cary Delevingne a textom:
„Cara Delevingne vyrazila #zazitveci s batohom Spiral na legendárny festival Burning Man, ktorý sa každoročne na prelome augusta a septembra koná uprostred nevadskej púšte . Ulovte si tiež jeden, nezabudnuteľné dobrodružstvo na seba určite nenechá dlho čakať prorado.st/spiral„