Už v utorok 5. apríla sa uskutoční ďalšie stretnutie priaznivcov reklamy v kaviarni Foxford v Bratislave. „Hviezdy a hviezdičky v reklame. Alebo o tom, ako ich nenaštvať za nebezpečnú hranicu,“ je názov prednášky Pavla Cvika, advokáta a člena Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu. Obsahom eventu budú prednášky na tému použitia známych osobností v reklame. Podujatie organizuje Klub reklamných agentúr Slovenska v spolupráci s Radou pre reklamu.
Prvé stretnutie marketérov na raňajkách sa uskutočnilo už 24. septembra 2015 a za krátky čas si podujatie získalo veľký záujem u odbornej a laickej verejnosti.
V utorok 5. apríla budú prednášať okrem Pavla Cvika i Rado Olos z reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy a Dáša Juríková zo spoločnosti Slovak Telekom.
“Raňajky s reklamou dosiahli väčší úspech ako sme čakali. Hneď po prvej akcii sme sa museli presunúť do väčších priestorov a ostatné Raňajky už zaplnili aj Foxford na Obchodnej. Je zrejmé, že je hlad po tomto formáte – nie je to žiadna dlhá nudná multitematická konferencia, ale dynamický formát obohatený o ozajstné raňajky. Teší ma záujem nielen z radov agentúr ale najmä z radov klientov, mnohí z nich chodia na každé Raňajky s reklamou aj keď sa ich možno niektoré témy ani netýkajú – videl som marketérov z poisťovne, ktorí navštívili aj Raňajky s alkoholom v reklame,” povedal pre Masmediálne.info Róbert Slovák, prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska.
Róberta Slováka sme sa pýtali aj to kto je jeho najväčším vzorom v reklame a prečo? „Páči sa mi prístup Davida Drogu, držiteľa viac ako 80-tich cannskych levov. Keď som ho stretol v Cannes a sťažoval som sa mu, že je to ťažké získať toto ocenenie a že je to makačka, súhlasil. Tvrdil, že on maká na každej kampani tak isto ako na svojej prvej: ” Nemôžeš nikdy zastať, zaspať na vavrínoch, tvoja práca nebude nikdy ľahšia, ako keď si začal – ak si chceš udržať úspech a „slávu“ musíš makať permanentne,” povedal Róbert Slovák.
Celý rozhovor si prečítajte > tu