19.4 C
Bratislava
nedeľa, 19. mája 2024

Známe osobnosti v reklame sú témou ďalšieho eventu Raňajky s reklamou

Najčítanejšie

Už v utorok 5. apríla sa uskutoční ďalšie stretnutie priaznivcov reklamy v kaviarni Foxford v Bratislave. „Hviezdy a hviezdičky v reklame. Alebo o tom, ako ich nenaštvať za nebezpečnú hranicu,“ je názov prednášky Pavla Cvika, advokáta a člena Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu. Obsahom eventu budú prednášky na tému použitia známych osobností v reklame. Podujatie organizuje Klub reklamných agentúr Slovenska v spolupráci s Radou pre reklamu.

Prvé stretnutie marketérov na raňajkách sa uskutočnilo už 24. septembra 2015 a za krátky čas si podujatie získalo veľký záujem u odbornej a laickej verejnosti.

V utorok 5. apríla budú prednášať okrem Pavla CvikaRado Olos z reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy a Dáša Juríková zo spoločnosti Slovak Telekom.

Raňajky s reklamou dosiahli väčší úspech ako sme čakali. Hneď po prvej akcii sme sa museli presunúť do väčších priestorov a ostatné Raňajky už zaplnili aj Foxford na Obchodnej. Je zrejmé, že je hlad po tomto formáte – nie je to žiadna dlhá nudná multitematická konferencia, ale dynamický formát obohatený o ozajstné raňajky. Teší ma záujem nielen z radov agentúr ale najmä z radov klientov, mnohí z nich chodia na každé Raňajky s reklamou aj keď sa ich možno niektoré témy ani netýkajú – videl som marketérov z poisťovne, ktorí navštívili aj Raňajky s alkoholom v reklame,” povedal pre Masmediálne.info Róbert Slovák, prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska.

Róberta Slováka sme sa pýtali aj to kto je jeho najväčším vzorom v reklame a prečo? „Páči sa mi prístup Davida Drogu, držiteľa viac ako 80-tich cannskych levov. Keď som ho stretol v Cannes a sťažoval som sa mu, že je to ťažké získať toto ocenenie a že je to makačka, súhlasil. Tvrdil, že on maká na každej kampani tak isto ako na svojej prvej: ” Nemôžeš nikdy zastať, zaspať na vavrínoch, tvoja práca nebude nikdy ľahšia, ako keď si začal – ak si chceš udržať úspech a „slávu“ musíš makať permanentne,” povedal Róbert Slovák.

Celý rozhovor si prečítajte > tu

S Davidom Drogom, držiteľov viac ako 80tich canneských levov na Cannes Lions
Róbert Slovák s Davidom Drogom, držiteľov viac ako 80-tich canneských levov na Cannes Lions (zdroj foto: R.S.)
MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne