17 C
Bratislava
utorok, 7. mája 2024

Diskusií v médiách sa najviac zúčastnil premiér Robert Fico

Najčítanejšie

V minulom volebnom období, od 4. apríla 2012 do 6. marca 2016, sa v televíznych a rozhlasových diskusiách najčastejšie objavoval premiér Robert Fico, ako vyplynulo z kvalitatívnej analýzy spoločnosti Newton Media.

„Sledované boli tieto relácie: O päť minút dvanásť na Jednotke, Sobotné dialógy na Rádiu Slovensko, V politike na TA3 a Na telo na TV Markíza (relácia Na telo sa v roku 2014 nevysielala). K štyrom reláciám sme pridali aj formát Naživo s Braňom Závodským, ktorý vysiela Rádio Expres. V štatistike neboli zaradené špeciálne volebné diskusné programy. Do štatistiky sú zaraďovaní len politici a nie odborníci, aktivisti a ďalší, ktorí vystupujú v diskusných reláciách,“ ako uviedla spoločnosť Newton Media.

Premiér Robert Fico sa zúčastnil diskusií v reláciách 114 krát, čo stačilo na zisk prvého miesta. Na druhom a treťom mieste skončili spolustraníci Peter Kažimír, ktorý sa zúčastnil v diskusiách 63 krát a Robert Kaliňák 58 krát.

Z opozície bol v diskusiách najviac Ján Figeľ, predseda KDH, strany ktorej „ušla“ účasť v parlamente len o 0,06 hlasov a získala len necelých 129 tisíc hlasov od voličov > Viac info pozri na Volby.SME.sk

Pozrite si graf:

Diskusií v médiách sa najviac zúčastňoval premiér Robert Fico - graf
zdroj: Newton Media

„Počas vlády Ivety Radičovej taktiež viedol rebríček Robert Fico. Zaznamenal 57 účastí, druhé miesto obsadili Sulík a Figeľ, tretí bol Kažimír, štvrtý Bugár, samotná premiérka Iveta Radičová skončila až na piatom mieste (26 účastí). V roku 2010 vyhral opäť Robert Fico (32 účastí), druhá bola Iveta Radičová (23 účastí). V roku 2009 vyhral Pál Csáky (SMK), ktorý mal 24 účastí, druhý Robert Fico zaznamenal 22 účastí. V roku 2008 vyhral Robert Fico (25 účastí), druhý skončil Pál Csáky (24 účastí),“ uviedla agentúra Newton Media.

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne