Po úspechu kampane z októbra 2015 sa do predajní obchodného reťazca Lidl od pondelka 18. apríla vráti Retro týždeň.
Lidl svoj Retro týždeň komunikuje v letáku a televíznou reklamou, v ktorej opäť vystupujú kuchári Marcel Ihnačák a Roman Paulus. Reklama je takmer identická s odvysielanou v októbri 2015 pri prémiovom uvedení Retro týždňa na Slovensku a v Českej republike.
„Premiérový Retro týždeň v predajniach Lidl mal u zákazníkov obrovský úspech. Potvrdil, že milujeme potraviny, kozmetiku či maškrty s tradičnou chuťou a v obaloch, ktoré si pamätáme z detstva. Bohatú ponuku retro produktov, medzi inými napríklad populárny luncheon meat, čokolády Deva, obľúbený turecký med či olej Nubian, nájdeme v ponuke Lidl od 18. apríla za skvelé ceny,“ uviedol Lidl.
Retro týždeň spoznali už aj zákazníci Lidlu v Česku, Chorvátsku, Slovinsku, alebo v Maďarsku. Čítaj viac.
Prečítajte si aj o histórii obalu Granko > tu