Agentúra PR.Konektor pokračuje v expanzii v segmente maloobchodu. Od júna pracuje pre Hornbach, jednu z najväčších sietí hobbymarketov na Slovensku i v Európe. Po maloobchodnom reťazci Billa a eshope Hej.sk je to už tretí partner PR.Konektoru spomedzi kľúčových slovenských obchodníkov.
PR.Konektor prekračuje „tradičné“ PR a sústredí sa na integrované kampane zahŕňajúce okrem štandardného media relations i prácu s ambasádormi (vrátane novej kategórie hviezd – youtuberov), vytváranie tematických micrositov, tvorba špeciálneho contentu a efektívne využívanie sociálnych sietí.
Pri tvorbe kampaní sa opiera aj o spoluprácu so sesterským Konektor Social a českým PR.Konektorom. Medzi klientami PR.Konektor nechýbajú love brandy ako Milka, Figaro, Haribo či Royal Canin, ale napríklad aj NN poisťovňa.
Skupina HORNBACH je jedným z najväčších prevádzkovateľov hobbymarketov v Európe. Ako jediná rodinná firma registrovaná na burze v odbore DIY (do it yourself) sa môže HORNBACH obzrieť späť za históriou pokrývajúci päť generácií.
Od svojho založenia v roku 1877 HORNBACH vždy včas rozpoznal meniace sa potreby ľudí a kolísanie trhu. V rámci odboru hobbymarketov si HORNBACH vydobyl nezameniteľný profil najlepšieho reťazca pre projekty a tento úspech znásobil v deviatich európskych krajinách.
Na Slovensku prevádzkuje tri predajne – dve v Bratislave (v Ružinove a Devínskej Novej Vsi) a jednu v Košiciach.
Prečítajte si > Hornbach začal vydávať magazín Macher