20.5 C
Bratislava
štvrtok, 2. mája 2024

Subway mení logo

Najčítanejšie

Tradičné zeleno-žlto-biele písmové logo ostane, mení sa len font a dominantné budú už len dve farby – zelená a žltá. Logo pôsobí dynamickejšie a viac korešponduje so súčasnou dobou.

Počiatky otvorenia prvej reštaurácie siahajú až do roku 1965. „Istý Fred DeLuca, ambiciózny sedemnásťročný absolvent strednej školy, hľadal spôsob, ako zarobiť financie na zaplatenie školného na vysokej škole. Rodinný priateľ Dr. Peter Buck navrhol Fredovi, aby si otvoril občerstvenie sa sendvičmi a zo zisku financoval svoje štúdium. Fred si vtedy od Dr. Bucka požičal 1 000 dolárov a v auguste roku 1965 spoločne otvorili podnik s názvom „Pete ‚s Super Submarines,“ ako uvádza spoločnosť Subway na svojej internetovej stránke.

Dnes je značka Subway už s viac ako 40 tisíc reštauráciami najväčším franchisingovým reťazcom na svete predávajúcim sendviče. Po rokoch značka mení svoje logo.

So zmenou prichádza aj zmena tradičného claimu a slovné spojenie Eat fresh nahradí Search for better.

stare a nove logo subway, pouzivane od 8-2016
(nové a staré logo) zdroj: FB Subway

 

Pozrite si spoty v ktorom Subway komunikuje už s novým brandingom:

https://www.youtube.com/watch?v=AhBui_CIjuk

https://www.youtube.com/watch?v=Hs6AebdPhSU

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne