Tradičné zeleno-žlto-biele písmové logo ostane, mení sa len font a dominantné budú už len dve farby – zelená a žltá. Logo pôsobí dynamickejšie a viac korešponduje so súčasnou dobou.
Počiatky otvorenia prvej reštaurácie siahajú až do roku 1965. „Istý Fred DeLuca, ambiciózny sedemnásťročný absolvent strednej školy, hľadal spôsob, ako zarobiť financie na zaplatenie školného na vysokej škole. Rodinný priateľ Dr. Peter Buck navrhol Fredovi, aby si otvoril občerstvenie sa sendvičmi a zo zisku financoval svoje štúdium. Fred si vtedy od Dr. Bucka požičal 1 000 dolárov a v auguste roku 1965 spoločne otvorili podnik s názvom „Pete ‚s Super Submarines,“ ako uvádza spoločnosť Subway na svojej internetovej stránke.
Dnes je značka Subway už s viac ako 40 tisíc reštauráciami najväčším franchisingovým reťazcom na svete predávajúcim sendviče. Po rokoch značka mení svoje logo.
So zmenou prichádza aj zmena tradičného claimu a slovné spojenie Eat fresh nahradí Search for better.
Pozrite si spoty v ktorom Subway komunikuje už s novým brandingom:
https://www.youtube.com/watch?v=AhBui_CIjuk
https://www.youtube.com/watch?v=Hs6AebdPhSU