Do medzinárodnej súťaže o najlepší podnikateľský projekt so sociálnym presahom sa môžu prihlásiť v histórii súťaže po prvý krát aj podnikatelia zo Slovenska. Ambasádorom súťaže na Slovensku je zakladateľ portálu Zoznam.sk Lukáš Alner. Kampaň pracuje s troma vizuálmi – s ambasádorom kampane a s vizuálom Chivas Extra. Kampaň vznikala v agentúre Triad, ktorá adaptovala globálny koncept Chivas The Venture, PR zastrešila agentúra MCC PRofessionals.
Súťaž sa nesie v duchu claimu značky Chivas Regal – Win the right way. Zapojiť sa môžu podnikatelia vo veku nad 25 rokov, ktorých podnikanie má pozitívny dopad na spoločnosť a ich ročný zisk nepresahuje 1,5 miliónov eur. Zapojiť sa môžu nielen start-upy, ale i už rozbehnuté firmy zo všetkých oblastí.
Traduje sa, že zakladatelia Chivas Regal – Jamesa a Johna Chivasovcov mali „zakorenenú“ veľkorysosť v srdci a pri svojom podnikaní v Aberdeen v Škótsku sa snažili nielen dosahovať zisk, ale i meniť svet k lepšiemu.
https://www.youtube.com/watch?v=zH6DwSJXT9o&feature=youtu.be
„Projektu Chivas The VENTURE som sa rozhodol zúčastniť, lebo je mi veľmi sympatické, že chce podporovať a propagovať fair play podnikanie. Na Slovensku sa, žiaľ, úspech v podnikaní často spája s negatívnymi atribútmi a každý pokus o úspech férovou cestou, inováciami a profesionalizmom si zaslúži pozornosť a podporu. Dopredu držím palce všetkým odvážnym, ktorí sa rozhodnú projektu zúčastniť!,“ povedal ambasádor kampane a zakladateľ portálu Zoznam.sk Lukáš Alner.
V predchádzajúcom ročníku súťaže zabojovalo o výhru celkom 2700 projektov z 27 krajín, najvyššiu časť sumy – 300 tisíc dolárov – získal na financovanie svojho start-upu Conceptos Plasticos Andres Mendez z Kolumbie.
Registrácia do slovenského kola bude prebiehať cez online formulár od 26. septembra do 14. novembra 2016, víťaz bude vyhlásený 15. decembra a okrem účasti na súťaži Chivas The VENTURE FINAL PITCH – možnosť zabojovať o milión dolárov, získa i mediálnu podporu v magazíne Forbes.
Do medzinárodného finále postúpi zo Slovenska max. 5 finalistov, ktorých vyberie na odborná porota v zložení Šimon Šicko, zakladateľ softvérovej firmy Pixel Federation, Juraj Porubský, šéfredaktor prestížneho ekonomického magazínu Forbes Slovensko a Lukáš Alner, zakladateľ a spolumajiteľ online portálu Zoznam.sk a spoluzakladateľ projektu diagnose.me.
Vizitka kampane:
agentúra Triad
Creative Director: Vlado Kurek
Art Director: Tomáš Bánik, Viktor Karvai
Copywriter: Matúš Priehoda
Account Manager: Miroslav Kormoš
TIMING:
26. 9. – 31. 12. 2016
MEDIATYPY:
– sponsored video post
– YT preroll
– FB Canvas
– FB Website clicks
– Sposored posts
– GDN
– Programmatic offsite banners
– Offsite branding banners
– Rôzne zásahové printové média – inzercia aj PR komunikácia (MCC PRofessionals)