Redizajnovaný internetový obchod má po novom prehľadnejšie užívateľské prostredie, popisy produktov aj ich vyhľadávanie, zároveň prináša nový košík a prispôsobuje sa užívateľovi na základe reálneho správania ostatných zákazníkov. Datart zároveň rozširuje aj počet svojich kamenných predajní, keď plánuje v tomto roku otvoriť novú predajňu v Trnave.
Redizajn vznikal in house pod vedením marketingového riaditeľa Datart. „Zásadne sa zmenila viditeľná časť webu. Dôraz sme kládli na prehľadnosť, inšpirovali sme sa predovšetkým aktuálnymi trendmi a logickým zoskupovaním objektov. To je známe napríklad zo sociálnych sietí,“ povedal marketingový riaditeľ spoločnosti Datart Jan Samko.
Inteligentná pluginy menia stránku podľa potrieb a individuálneho správania zákazníkov, ktorí si už tovar vyhľadávali, či objednali. Táto funkcionalita pomáha ďalším zákazníkom pri orientácii na stránke a výbere produktov.
„Každý užívateľ od teraz vytvára svojím nákupným správaním cestu či väzby na odporúčania pre ďalších zákazníkov. Obľúbené produkty a aj to najlepšie z vhodného príslušenstva má teraz zákazník poruke. Nákup sa tak stáva príjemným a efektívnym procesom,“ doplnil Jan Samko.
Na stránke nájde užívateľ i rady a návody, či recenzie produktov. „Stavali sme web tak, aby sme na ňom radi nakupovali my sami. Verím, že sa naň zákazníci budú radi vracať,“ povedal Jan Samko.