25.1 C
Bratislava
nedeľa, 5. mája 2024

Grand Prix na Cannes Lions získala kampaň Burger King „Whopper Burger“

Najčítanejšie

Najvyššie ocenenie Grand Prix v kategórii Direct získala kampaň agentúry DAVID z Miami.

V 15-sekundovom spote sa zákazníkom prihovára pracovník rýchleho občerstvenia Burger King, ktorý hovorí, že v rámci tak krátkeho času nedokáže popísať kvality produktu Whopper Burger, ale má nápad ako to urobiť inak a následne sa spýta na klasifikáciu produktu Whopper Burger priamo Googlu.

Ak je domácnosť vybavená službou Google Home, ktorá v sebe spája reproduktor a domáceho asistenta a televízor alebo zariadenie, na ktorom sa prehráva reklama, sa nachádza v blízkosti reproduktora Google Home, tak sa na základe poslednej časti reklamného spotu spustí hlasové vyhľadávanie a potom klasifikácia produktu Whopper Burger z Wikipédie. Čítaj viac.

Pozrite si spot:

https://youtu.be/U_O54le4__I

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne