Respondentom spoločnosť Tesco ponúka 25 bodov na Club card a možnosť vyhrať 3x 150 eur. Anketovú microsite www.tesco.sk/hodnotenie s dotazníkom, komunikuje na predajných plochách pri pokladni formou P.O.S. – stojanmi s letákmi so sloganom „Povedzte nám, aký bol váš dnešný nákup.“
Tesco primárne zaujíma spokojnosť zákazníka s rozsahom, dostupnosťou a kvalitou ponúkaného tovaru a služieb, resp. komunikáciu personálu. Respondentov sa pýta i na vzťah a ich spokojnosť s reťazcom Lidl.
„… je to testovacia fáza a zatiaľ sme to nespustili na všetkých obchodoch. Cieľom je získať zákaznícku spätnú väzbu, na ktorej chceme budovať a zlepšiť veci k ešte väčšej spokojnosti našich zákazníkov,“ doplnil pre mediawatch.dog Martin Krajčovič, hovorca spoločnosti Tesco Stores SR.
Anketové otázky dotazníka:
-
- Ste zamestnancom Tesca? (Áno-Nie)
- Zadajte prosím dátum vašej poslednej návštevy predajne.
- Vyberte, prosím čas kedy ste predajňu navštívili.
- Nakupovali ste v tomto obchode aj predtým?
- Akú pokladňu ste použili pri platení? (klasickú, samoobslužnú, alebo Scan and Shop)
- Do akej miery je pravdepodobne, že by ste túto predajňu odporučili svojim kolegom, či priateľom? (stupnica od – určite by som neodporučil – 1 do 10 – jednoznačne by som odporučil)
- Radi by sme získali spätnú väzbu, prečo ste predajňu ohodnotili práve takto? Viac informácii nám môžete poskytnúť i v krátkom videu. Chceli by ste nám nahrať video?
Povedzte nám prosím, prečo ste tejto predajni, dali práve takéto hodnotenie. Vo svojej odpovedi prosím uveďte čo najviac detailných informácii. - Stretli ste sa počas poslednej návštevy s personálom, ktorý pre vás urobil niečo špeciálne?
- Do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi? (Rozhodne nesúhlasím, skôr nesúhlasím, Ani súhlasím, ani nesúhlasím, Skôr súhlasím, Rozhodne súhlasím, Neviem)
- Personál v predajni bol nápomocný.
- Personál v predajni bol priateľský.
- Personál v predajni sa ku mne správal zdvorilo
- Zamestnanci obchodu mi ponúkli pomoc z vlastnej iniciatívy.
- Z prístupu personálu som mal pocit, že som tu vítaný.
- Personal v predajni bol slušne a vhodne oblečený.
- V tejto predajni mi zamestnanci vždy poskytnú nápomocne a priateľské služby.
- Predajňa bola čistá a uprataná.
- Bol ste spokojný s dostupnosťou produktov v predajni (veci ktoré som chcel kúpiť neboli vypredané)
- Bol som spokojný s dostupnosťou čerstvého mäsa (nie mrazeného)?
- Bol som spokojný s dostupnosťou čerstvých produktov z lahôdkového pultu (údeniny, šunky, salámy, syry)?
- Bol som spokojný s dostupnosťou pečiva?
- Bol som spokojný s dostupnosťou ovocia a zeleniny?
- Bol som spokojný s kvalitou čerstvého mäsa (nie mrazeného)?
- Bol som spokojný s kvalitou čerstvých produktov z lahôdkového pultu (údeniny, šunky, salámy, syry)?
- Bol som spokojný s kvalitou pečiva?
- Bol som spokojný s kvalitou ovocia a zeleniny?Bol som spokojný s dĺžkou čakania pri pokladni?
- Bol som spokojný s dĺžkou čakania pri obslužných pultoch?
- Bol som spokojný s cenami produktov, ktoré som kúpil?
- Ceny boli zrozumiteľné a ľahko zistiteľné?
- Stalo sa vám, že ste pri pokladni niekedy zaplatili vyššiu cenu než aká bola uvedená na cenovke na regáli, resp. letáku či billboarde?
- (Ani, Nie, Po zaplatení som pokladničný doklad nekontroloval, Neviem, nespomínam si.)
- Do akej miery súhlasíte s výrokom „Táto predajňa Tesco je prínosom pre miestnu komunitu?“
- Do akej miery súhlasíte s nasledujúcimi výrokmi?
- Počas nákupu bolo jednoduché pohybovať sa po predajni.
- Bolo ľahké nájsť produkty, ktoré som chcel nakúpiť?
- Bol som spokojný s obsluhou na Službách zákazníkom (Informáciách)?
- Pokladník mi bol nápomocný?
- Vypýtali si od vás klubovú kartu Club card?
- Predajňa ponuka dobrý rozsah sortimentu?
- Okrem tejto predajne Tesco, v ktorom ďalšom z uvedených reťazcov nakupujete najčastejšie potraviny a spotrebný tovar? (Billa, Carrefour, CBA, COOP Jednota/Tempo, Fresh, Kaufland. Lidl, Metro, Terno Slovensko (Terno, Hypernova, Moja Samoška), Nakupujem len v Tesco (otázka neponúkla možnosť zaškrtnúť viacero možností, a ani odpoveď „iné“, t.j. kolónku na doplnenie reťazca, napr. Yeme.
- Ako by ste ohodnotili Tesco v porovnaní s reťazcom Lidl v nasledujúcich oblastiach? (Tesco je výrazne horšie, Tesco je o niečo horšie, Tesco nie je ani horšie, ani lepšie, Tesco je o niečo lepšie, Tesco je výrazne lepšie)
- Nákupný zážitok celkovo
- Počet zamestnancov obchodu
- Dĺžka čakania pri pokladni
- Je jednoduché nájsť produkty, ktoré potrebujem
- Dostupnosť produktov, ktoré chcete kúpiť
- Šírka sortimentu vyhovuje mojim potrebám a tiež veľkosti tejto predajne
- Kvalita čerstvých potravín
- Ceny bežne kupovaných produktov
- Ceny produktov, ktoré sú uvedené na regáli sa zhodujú s cenami na pokladničnom doklade
- Špeciálna ponuka/letáková ponuka/akcie
- Do ktorej z vekových kategórii patríte?
- Do 18 rokov
- 18 až 29 rokov
- 30 az 49 rokov
- 50 az 65 rokov
- 66 a viac rokov
- Bez odpovede
- Ste…
- Muž
- Žena
- Bez odpovede
- Aké sú vaše mesačné výdavky za potraviny a spotrebný tovar do domácnosti?
- Uveďte prosím čiastku, ktorú ste minuli pri poslednej návšteve tejto predajne?