15.5 C
Bratislava
sobota, 18. mája 2024

Poznáme mená historicky prvých nominácií ocenenia Marketér roka!

Najčítanejšie

Odborná porota už zverejnila mená nominovaných marketingových profesionálov na cenu Marketér roka. Slávnostné vyhlásenie víťaza sa uskutoční v piatok, 24. novembra, v rámci galavečera súťaže EFFIE 2017.

„Týmto ocenením máme ambíciu vyzdvihnúť rolu zadávateľa a oceniť osobnosť, ktorá vedie alebo svojím konaním zásadne ovplyvňuje marketing značky, ktorá v danom období jednoznačne excelovala a získala si tak všeobecné uznanie v komunite marketingových profesionálov,” potvrdil Igor Tóth, zakladajúci člen o.z. Ľudia z marketingu po hodnotení, ktoré prebehlo tento týždeň v Smart City Hub Bratislava.

Z celkových 19 nominácií boli na Cenu Marketér roka 2017 tento rok nominovaní:

HRIVNÁKOVÁ Martina, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie, VÚB banka
Marketérka, ktorá mala odvahu vymeniť spotrebiteľsky najúspešnejší a najobľúbenejší bankový komunikačný koncept (Lepiči) za nový (v hlavnej úlohe s Petrou Polnišovou), a tým značku VÚB posunúť ešte viac k modernosti a relevantnosti pre zákazníka.

Martina dokázala s polovičným mediálnym rozpočtom, predbehnúť najväčšieho spendera v spontánnej znalosti o viac ako 50%. Jej odvaha púšťať sa do nových, inovatívnych riešení, sa zúročila aj pri novom nastavení produktov.

LUPTÁK Ronald, group brand manager, Heineken
Máloktorá kategória prešla za posledné obdobie takými dramatickými zmenami v preferenciách spotrebiteľov ako práve pivná, kde sa všetko, čo je veľké, stalo takmer zo dňa na deň neatraktívne.

Ronald preukázal jedinečný marketingový inštinkt a spolu s tímom priniesol pre Zlatý bažant produktovú novinku Zlatý bažant 73, ktorý sa stal jednou z najväčších produktových inovácií na slovenskom trhu.

Premyslená cenová, distribučná a komunikačná stratégia výraznou mierou prispela k jednému z najziskovejších rokov v histórii spoločnosti Heineken Slovensko.

RABATINOVÁ Lucia, marketing director, CURADEN Slovakia
Švajčiarska značka CURAPROX má na Slovensku už pozíciu lovebrandu. Lucia a jej tím sa rozhodli, že vzťah slovenských zákazníkov k značke posunie na ďalšiu úroveň vytvorením slovenského dizajnu.

Oslovili Mišu Chmelíčkovú, ktorá navrhla POP ART edíciu kefiek – prvú limitku so šiestimi farbami vo vláknach. O úspechu tohto počinu svedčí aj 21 583 predaných kusov za prvé 4 mesiace.

V spolupráci s BUFFET Clothing vytvorili bodkované svetre a v novembri dorazí limitovaná edícia Dominiky Žákovej. Marketingové aktivity značky CURAPROX na Slovensku sú skvelou ukážkou toho, ako sa dá robiť top lokálny marketing a zároveň podnikať zodpovedne.

TÓTH Igor, riaditeľ marketingu, O2 Slovakia
Pod vedením Igora uviedol operátor O2 mimoriadne silnú a mnohými cenami ovenčenú kampaň „17. november“, ktorá opäť potvrdila dlhodobý postoj značky O2 hlásiť sa a otvárať témy, ktoré majú ďaleký presah za bežnú korporátnu a komerčnú komunikáciu.

Významným počinom roka 2017 bola aj výmena dlhodobo úspešného konceptu „Maňušky“ za nový, ktorý reprezentuje podmorský svet na čele s tuleňom Tonom.

Igor a jeho tím dlhodobo, cieľavedomo a odvážne prinášajú marketingové riešenia, ktoré sú v súlade s brand essence O2 v podobe férovosti, ktorá je integrálnou súčasťou nielen reklamy, ale aj produktu a služieb. O2 je dnes benchmarkom v kategórii, ktorú môžeme označiť ako značka s názorom.

„Mám radosť, že sa nám v spoločnej diskusii podarilo vybrať silné mená do nominačného shortlistu. Ich rozhodnutia majú silný vplyv na formovanie značky, sú za nimi viditeľné posuny a to môže byť inšpiráciou celému trhu. Každý svojou dobrou robotou a nasadením potvrdzuje, ako významná je rola zadávateľa, keď sa to robí tak, ako sa má.“, zhodnotila diskusiu a výber 4 mien Milada Halová, členka prezídia OZ Ľudia z marketingu.

Vyhlasovateľom Ceny Marketér roka 2017 je občianske združenie Ľudia z marketingu.

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne