„Život marketéra a dizajnéra plynie v takom paralelnom čase, v lepšom prípade pár mesiacov popredu, v horšom úplne mimo realitu. Aj preto som už absolvoval Vianoce. Stromčeky, betlehemy, svietniky, kapustnice, medovníky, ryby, koláče sú nakreslené a odfotené. Momentálne plynú k vám, aby vás poklepali po ramene a zastihli nepripravených ako zima cestárov,“ uviedol na facebooku o sviatku Vianoc dizajnér a marketér Martin Bajaník z agentúry PEKNE & DOBRE, ktorá tvorí komunikáciu pre Yeme.
„Vianoce nie sú vďačná téma pre kreatívny priemysel. Vianoce totiž nie sú vôbec kreatívne, pretože väčšina z nás vyžaduje to isté, čo minulý rok, deti robia to, čo rodičia a takto sa z nich stáva veľmi konzervatívny sviatok. Pamätám si, ako sme raz klientovi navrhovali koncept „Bohatého Ježiška“, niečo na spôsob miliardárskej svätej rodiny a la Rockefeller, ale nestretlo sa to s pochopením. Aby ma to teda bavilo, hľadal som nejakú kreatívnu skulinku, napríklad v textovej podobe. Ale veď posúďte sami,“ zdôveril sa Bajaník.
Pozrite si vizuály aktuálnej kampane Yeme: