Spoločnosť Coca-Cola predstavuje speváčku Emmu Drobnú ako tvár svojej novej komunikačnej kampane. Víťazka SuperStar z roku 2015 zažiari v televíznom spote a bude sa objavovať na sociálnych sieťach značky. Súčasťou kampane je taktiež spotrebiteľská súťaž v spolupráci s talentovou súťažou SuperStar, ktorá odštartovala 25. februára na Markíze.
Kľúčovým prvkom kampane je televízny spot „Elevator“, natočený v pražskom hoteli International a filmových ateliéroch Prague Studios. Reklamu určenú pre český a slovenský trh režíroval renomovaný argentínsky tvorca Robert Llauró, kritikmi označovaný za jeden z najvýraznejších talentov latinskoamerického filmu. Llauró v súčasnej dobe pôsobí prevažne v New Yorku a so značkou Coca-Cola spolupracuje dlhodobo. Reklama je zaradená od 5. marca na TV JOJ a vo vybraných sieťach multikín.
Ako súčasť televízneho spotu „Elevator“ naspievala Emma Drobná svoju verziu piesne „Taste The Feeling“, ktorá je ústrednou melódiou reklám značky Coca-Cola po celom svete.
Emma Drobná bude rovnako ambasádorkou značky na sociálnych sieťach, kde Coca-Cola plne využije jej potenciál influencera – len na Instagrame má Emma v tejto chvíli takmer 200 000 fanúšikov.
Kampaň bude podporovaná aj prostredníctvom iVideí. V rámci spolupráce so show SuperStar, ktorej partnerom je Coca-Cola už po tretí krát, sa produkty značky budú objavovať priamo vo vysielaní, rovnako ako sponzorské odkazy a animované vstupy.
Pozrite si nový spot:
„Hudobná súťaž SuperStar je mimoriadnym projektom, z ktorého vzišiel rad talentovaných spevákov, preto nás veľmi teší, že môžeme ako ambasádorku kampane predstaviť práve Emmu Drobnú, jednu z víťaziek súťaže. Emma je nadanou mladou speváčkou a pri natáčaní televízneho spotu sa navyše prejavil aj jej prirodzený herecký talent,“ hovorí Katarína Hladíková, Senior Brand Manager spoločnosti Coca-Cola, a dodáva: „Cieľom kampane je sprostredkovať našim fanúšikom jedinečné a nezabudnuteľné okamihy.“
Pre svojich fanúšikov Coca-Cola totiž pripravila celonárodnú spotrebiteľskú súťaž o WOW zážitky spojené so SuperStar. Výherci zažijú, aké to je, byť hviezdou – s VIP vstupom nahliadnu do zákulisia programu, stretnú sa s finalistami alebo si doprajú profesionálny stajling spojený s fotením. Výherné kódy budú ukryté pod etiketou pollitrových fliaš a na plechovkách s objemom 250 ml nápojov Coca-Cola a Coca-Cola Zero.
Súťaž pracuje s hashtagom #wowzazitky a potrvá od 1. apríla do 31. mája a bude komunikovaná formou špeciálnej grafiky na obaloch nápojov.
(ts)