Oba TV spoty bežali na českom aj slovenskom trhu už počas jesene, u západných susedov boli prijaté s nadšením, u nás vyvolali aj sťažnosti na Rade pre reklamu.
Slováci sa pri nákupoch na internete radi riadia skúsenosťami zákazníkov pred nimi, preto si aj Heureka potrpí na ozaj úprimné recenzie – také aké ukazuje v staronových televíznych spotoch.
„Pre ľudí je prirodzené ohodnotiť svoje skúsenosti. Na internete hodnotíme úplne bez okolkov. Spoty s určitou dávkou hyperboly ukazujú, ako by takého hodnotenie vyzeralo v bežnom živote,“ vysvetľuje brand manager Heureky Marek Dobrý.
Heureka v rámci pokračovania úprimnej kampane pripravila dve verzie vtipných spotov. Kým v Česku uvidia televízni diváci oba spoty, na Slovensku sa po vlaňajších sťažnostiach na Rade pre reklamu Heureka rozhodla len pre nasadenie TV spotu s názvom „Posteľ“. Spoty si však možno pozrieť na YouTube, kde uvidia aj Slováci obidve videá.
Spoty sú dielom agentúry Saatchi & Saatchi, v produkcii Adwood sa réžie ujal Daniel Růžička.
Brandová kampaň beží od 1. marca a je pokračovaním úspešnej kampane z jesene, ktorej cieľom bolo poukázať na to, že ľudia by mali na Heureke svoje nákupy nielen začínať, ale aj využiť všetky možnosti, ktoré ponúka.
Kampaň zdôrazňuje, že Heureku možno zapojiť do celého nákupného procesu, nielen do porovnania cien. „Na Heureke je totiž aktuálne najväčší počet recenzií od zákazníkov – je ich takmer milión, ale aj najširšie portfólio produktov,“ dodáva Dobrý.
(ts)