18.9 C
Bratislava
pondelok, 6. mája 2024

Tvárou nového spotu Dr.Max je hokejová legenda Marián Hossa

Najčítanejšie

„Kto chce byť dobrý, musí začať skoro. Kto chce pomôcť, musí začať hneď,“ týmto sloganom končí nový spot spoločnosti Dr.Max, ktorým líder na trhu lekárenských služieb odštartoval komunikáciu partnerstva a podpory Slovenského zväzu ľadového hokeja.

Tvárou nového imidžového spotu je žijúca legenda a hviezda svetového hokeja Marián Hossa. Kreatíva pochádza z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy.

Spoločnosť Dr.Max, ktorá na Slovensku prevádzkuje viac ako 290 lekární a poskytuje lekárenskú starostlivosť v podobe približne 15 miliónov návštev pacientov ročne, je hrdým partnerom slovenského hokeja.

„Myslíme si, že spojenie zdravia a športu je neoddeliteľné. Ako poskytovateľ lekárenskej starostlivosti a poradenstva pre pacientov vnímame podporu Slovenského zväzu ľadového hokeja za prirodzenú a nesmierne sa možnosti partnerstva tešíme. Zároveň si úprimne vážime, že našu myšlienku podporila aj ikona a legenda slovenského hokeja Marián Hossa, ktorý sa stal ústrednou postavou nového imidžového spotu,“ povedal Andrej Križan, komerčný riaditeľ spoločnosti Dr.Max Slovensko.

„Mať celebritu v spote veľa vecí uľahčuje, ale my sme sa nechceli uspokojiť len s tým, že Mariána ukážeme, povie naše posolstvo a vybavené. Preto sme preňho pripravili intímny minipríbeh, postavený na insighte, že hokej je šport pre odhodlaných, pre tých, ktorí sú ochotní veľa obetovať zo svojho komfortu. A presne to si zaslúži našu úctu a podporu,“ vysvetľuje Peter Darovec, Istropolitana Ogilvy

Produkcia imidžového spotu, ktorý je súčasťou kampane k podpore Slovenského zväzu ľadového hokeja pochádza z dielne HomeMedia.

Postupne k nemu pribudne onlineová komunikácia, printy a tiež aktivity out of home. Kampaň odštartovala 8. novembra 2018.

Vizitka kampane:

Agentúra : Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec, Rado Olos
Strategic planner: Veronika Romsauerová
Art director: Martin Melicherčík
Copywriter: Rado Olos
Client servis director: Martin Toman
Account manager: Tomáš Markusek

vizuál kampane (zdroj: Dr. Max)

 

 

 

 

 

 

 

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne