„Kto chce byť dobrý, musí začať skoro. Kto chce pomôcť, musí začať hneď,“ týmto sloganom končí nový spot spoločnosti Dr.Max, ktorým líder na trhu lekárenských služieb odštartoval komunikáciu partnerstva a podpory Slovenského zväzu ľadového hokeja.
Tvárou nového imidžového spotu je žijúca legenda a hviezda svetového hokeja Marián Hossa. Kreatíva pochádza z dielne agentúry Istropolitana Ogilvy.
Spoločnosť Dr.Max, ktorá na Slovensku prevádzkuje viac ako 290 lekární a poskytuje lekárenskú starostlivosť v podobe približne 15 miliónov návštev pacientov ročne, je hrdým partnerom slovenského hokeja.
„Myslíme si, že spojenie zdravia a športu je neoddeliteľné. Ako poskytovateľ lekárenskej starostlivosti a poradenstva pre pacientov vnímame podporu Slovenského zväzu ľadového hokeja za prirodzenú a nesmierne sa možnosti partnerstva tešíme. Zároveň si úprimne vážime, že našu myšlienku podporila aj ikona a legenda slovenského hokeja Marián Hossa, ktorý sa stal ústrednou postavou nového imidžového spotu,“ povedal Andrej Križan, komerčný riaditeľ spoločnosti Dr.Max Slovensko.
„Mať celebritu v spote veľa vecí uľahčuje, ale my sme sa nechceli uspokojiť len s tým, že Mariána ukážeme, povie naše posolstvo a vybavené. Preto sme preňho pripravili intímny minipríbeh, postavený na insighte, že hokej je šport pre odhodlaných, pre tých, ktorí sú ochotní veľa obetovať zo svojho komfortu. A presne to si zaslúži našu úctu a podporu,“ vysvetľuje Peter Darovec, Istropolitana Ogilvy
Produkcia imidžového spotu, ktorý je súčasťou kampane k podpore Slovenského zväzu ľadového hokeja pochádza z dielne HomeMedia.
Postupne k nemu pribudne onlineová komunikácia, printy a tiež aktivity out of home. Kampaň odštartovala 8. novembra 2018.
Vizitka kampane:
Agentúra : Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec, Rado Olos
Strategic planner: Veronika Romsauerová
Art director: Martin Melicherčík
Copywriter: Rado Olos
Client servis director: Martin Toman
Account manager: Tomáš Markusek
(ts)