Ledové Kaštany v mliečnej čokoláde sú odpoveďou na rastúcu spotrebu práve tohto druhu čokolády. Kakaovo-oriešková náplň tyčinky pritom zostáva rovnaká ako v tradičných červených Kaštanoch, predávaných už od roku 1966.
“Zámerom značky je nielen ponúknuť rôznorodosť svojim spotrebiteľom, ale zároveň osloviť aj nových zákazníkov mimoriadnym čokoládovým zážitkom naprieč všetkými druhmi čokolády, od extra horkej až po bielu,” komentuje novinku Martin Jiruška, Brand Manager značky Ledové Kaštany.
Ledové Kaštany budú postupne prechádzať na nový, čistejší dizajn obalu, ktorého cieľom je jasnejšia a prehľadnejšia komunikácia typu čokolády a tiež väčšie zameranie na mužskú cieľovú skupinu.
V januári a februári podporí celkový predaj značky televízna kampaň, pričom novinka sa bude komunikovať prostredníctvom PR aktivít a on-line kanálov, primárne na YouTube.
Portfólio značky sa bude v roku 2019 skladať zo štyroch variantov: Ledové Kaštany original, Ledové Kaštany extra dark, Ledové Kaštany v bielej čokoláde a Ledové Kaštany v mliečnej čokoláde.
TV spot Ledové Kaštany v mliečnej čokoláde:
(ts)