13.7 C
Bratislava
utorok, 7. mája 2024

Legendárni Susedia zvíťazili s druhým najlepším výkonom sezóny

Najčítanejšie

Dnes už kultový komediálny seriál Susedia sa v pondelok, 7. októbra 2019, stal na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla premiérová epizóda s názvom Americká invázia druhý najvyšší rating 9,2% a tretí najlepší trhový podiel 25,5% v rámci aktuálnej televíznej sezóny.

Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 437-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Susedia si neustále získavajú nových fanúšikov, o čom svedčí napríklad aj vynikajúci trhový podiel 47,6% v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stala relácia Počasie s výborným ratingom 9,6% a trhovým podielom 28,3%. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 572-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

So zhodným ratingom 9,6% v cieľovej skupine 12-54 sa na druhej priečke v pondelkovom rebríčku sledovanosti umiestnila hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá dosiahla skvelý trhový podiel 30,6%.

Súhrn najdôležitejších informácií z domova i zo sveta si pozrelo celkovo 561-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zabodovala tiež relácia Športové noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 8,7% a trhový podiel 24,9%.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol skvelý rating 8,3% aj trhový podiel 35,2%. K obrazovkám prilákal celkovo 414-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Mimoriadne silnými jednotkami na trhu boli v čase vysielania aj predchádzajúce relácie Prvé Televízne noviny (rating 4,3% / share 27,9% v CS 12-54) a Reflex (rating 4,6% / share 27,7% v CS 12-54).

Medzi menšími stanicami bola v pondelok najúspešnejšia televízia Doma s obľúbeným tureckým seriálom Sila ženy, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 1,9% a trhový podiel 5,4%. K obrazovkám prilákal celkovo 194-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 31,1%) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,2%).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne