22.2 C
Bratislava
nedeľa, 19. mája 2024

Slovenská sporiteľňa spustila novú kampaň od Zaraguzy, hlavným hrdinom je mobil

Najčítanejšie

Koronakríza ukázala potrebu mať peniaze „vo forme“. Slovenská sporiteľňa preto prináša novú službu Finančný plán, ktorá pomôže ľuďom so zabezpečením do budúcna. Ako moderná a digitálna banka k tomu využíva mobilné riešenie, preto je hlavným hrdinom novej reklamnej kampane mobil.

Leitmotívom komunikácie je súvislosť medzi fyzickou a finančnou kondičkou. Pomocou tejto zrozumiteľnej témy kampaň približuje klientom dôležitosť mať svoje peniaze vo forme a predstavuje Finančný plán ako novú službu „dostupnú pre každého“.

Produkcia spotu bola po technickej stránke náročná, najmä 3D animácia mobilu ako hlavného hrdinu. Dynamiku a akčnosť podtrhuje aj známy svetový hit, ktorý zaznie v reklamnom spote (MC Hammer – Can´t touch this).

Novú kampaň ľudia uvidia v televízii, v rádiu, na internete, v kinách, v obchodných centrách, a keďže súvisí aj s tému kondičky, stretnú sa s ňou aj vo fitness centrách.

„Kampaňou prinášame novú službu, ktorá súvisí s našou dlhodobou strategickou orientáciou na služby v mobile a finančné poradenstvo. Ako najväčšia digitálna a mobilná banka zjednodušujeme klientom ich cestu k vlastnému finančnému plánu. Mobil si to odmaká skrátka za nich a oni dostanú svoje peniaze do správnej formy. Dobré finančné zabezpečenie a pripravenosť aj na neočakávané situácie, si práve vďaka skúsenosti s krízou ľudia uvedomili ešte výraznejšie. Pätina Slovákov nemá rezervu ani na jeden mesiac. Cieľom kampane je predstavenie novej služby a posilnenie spojenia značky Slovenskej sporiteľne s mobilom,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

„Ľudí kampaňou smerujeme na slsp.sk a následne na rezerváciu termínu priamo v pobočke. Dobrý finančný plán pokrýva štyri základné oblasti – sporenie, investovanie, poistenie a dôchodok. Záujemcom pripravíme finančné riešenie, ktoré je primerané ich veku, mesačným disponibilným zdrojom aj miere úspor. Finančný plán navrhne aj to, ako môžu ešte lepšie nakladať s peniazmi, ktoré im každý mesiac ležia „neaktívne“ na bežných či sporiacich účtoch, prípadne sa stratia v bežnej spotrebe“ doplnila Dáša Juríková.

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Eva Myjavcová
Art Director: Milan Malý
Account Manager: Jaroslava Huljaková
Produkcia: Boogie films
Réžia: Wavemaker
3D: UPP
Mediálna agentúra: Wavemaker

Spot:

Vizuály kampane:

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne