16.2 C
Bratislava
štvrtok, 9. mája 2024

Televízne noviny s premiérom Matovičom zatiaľ najsledovanejším programom jesene

Najčítanejšie

Televízia Markíza v stredu, 9. decembra 2020, operatívne zareagovala na aktuálne dianie a do vysielania večerných Televíznych novín pozvala premiéra Igora Matoviča, aby divákov naživo oboznámil o forme chystaného lockdownu a sprísnení opatrení v boji s koronavírusom.

Včerajšie vydanie hlavnej spravodajskej relácie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a v univerzálnej cieľovej skupine 12+ išlo dokonca o doposiaľ divácky najúspešnejší program od začiatku jesennej televíznej sezóny.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli stredajšie Televízne noviny od začiatku septembra druhý najvyšší rating 13,6 % a absolútne rekordný trhový podiel 37,3 %, zároveň ide o doposiaľ druhý najsledovanejší program tejto sezóny.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť v rámci tejto jesene rekordných 758-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až vyše 1,1 milióna divákov (AvRch 1 161 000).

Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19:42 sledovalo Markízu až 916-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zabodovala tiež večerná reality šou Farma, ktorá tento týždeň dospeje do svojho veľkého finále. Včerajšia epizóda bola v čase vysielania silnou jednotkou na trhu, v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 5,3 % a druhý najvyšší trhový podiel 29,5 %.

Výrazný divácky záujem zaznamenali aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahli výborný rating 7,1 % a trhový podiel 30,3 %. K obrazovkám pritiahli až 459-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Silnou trhovou jednotkou v čase vysielania bola aj popoludňajšia premiérová epizóda novej série obľúbeného akčného seriálu Kobra 11, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 3,1 % a trhový podiel až 28,3 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne