23.4 C
Bratislava
sobota, 4. mája 2024

Michal Hudák, Zdena Studenková, Braňo Deák, či youtuber Frlajs a slovenské hokejové hviezdy sa objavia v novej kampani Kauflandu

Najčítanejšie

Vernostnú kartu, vďaka ktorej možno ešte viac ušetriť pri nákupoch, aktuálne prináša svojim zákazníkom Kaufland. V sprievodnej kampani reťazec stavil na známe tváre umelcov, youtubera a športovcov. Kampaň používa headline „S Kaufland Card je u nás za hviezdu každý“.

Cieľom kampane je predstaviť Kaufland Card ako kartu, ktorá má skutočne exkluzívne zľavy, takže zákazník sa môže právom cítiť ako skutočná hviezda. Nejde o bežnú „zľavovú kartu“, skôr vstupenku do exkluzívneho klubu, v ktorom je každý zákazník VIP rovnako ako tvár kampane – obľúbený herec a moderátor Mišo Hudák.

Kampaň štartuje 4.2.2021 a nasadená bude v printových aj online médiách, na sociálnych sieťach Kauflandu aj priamo v sieti predajní a potrvá do 31.3.2021. Jej súčasťou je aj súťaž o 11 áut KIA CEED a nákupné poukážky v hodnote 166 600 eur.

Kreatíva je dielom agentúry This is Locco, produkčne ju zastrešuje PROTOS PRODUCTIONS, s.r.o. Na tvorbe videa sa podieľal režisér Robert Hloz. Snímky ku kampani vytvoril fotograf Peter Chvostek.

Posolstvom kampane je dať vedieť zákazníkom, že s kartou Kaufland sa stáva hviezdou každý, a že o každého zákazníka sa stará reťazec rovnako ako o prémiového zákazníka a práve Kaufland Card s jej skvelými výhodami pre zákazníkov je toho jasným dôkazom.

Kaufland Card ponúka mnoho výhod, vďaka ktorým zákazníci pri nákupe ušetria ešte viac – špeciálne zľavy určené pre členov programu, zľavové kupóny a ďalšie zaujímavé benefity. Súčasťou programu sú tiež súťaže a zbieranie bodov – za každé 1 euro nákupu získa užívateľ karty 1 vernostný bod.

Body si môže premeniť na kupóny, vernostné produkty a špeciálne akcie. Produkty z programu kupujúci v predajni ľahko spozná vďaka označeniu na špeciálnej bledomodrej etikete s logom Kaufland Card a ešte výhodnejšej cene.

Jej digitálnu podobu určite ocenia mladšie vekové skupiny a priaznivci nových technológií, fyzickú kartu zasa starší kupujúci a seniori. Aplikáciu si môžu stiahnuť už dnes, všetky výhody karty môžu naplno využívať od 11. februára 2021.

„Veríme, že Kaufland Card s množstvom atraktívnych výhod, vďaka ktorým možno pri nákupoch ešte viac ušetriť, naši zákazníci privítajú,“ hovorí Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. „V kampani chceme cielene poukázať na to, že pre nás je každý zákazník dôležitý, každý je pre nás hviezdou. Tak ako Michal Hudák, ktorý mimochodom často v Kauflande nakupuje.“

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne