17.1 C
Bratislava
sobota, 27. apríla 2024

Divákov RTVS lákali počas víkendu k obrazovkám Čo ja viem, futbal aj O 5 minút 12

Najčítanejšie

Aj počas uplynulého víkendu bodovali televízne programové služby RTVS u divákov skvelými športovými zážitkami, vedomostnou šou Čo ja viem, či politickou diskusiou O 5 minút 12.

Divákov prilákala v piatok večer k obrazovkám záverečná časť sezóny interaktívneho kvízu šou Čo ja viem. Sledovalo ju 286.000 divákov a s trhovým podielom 18,0 % sa tak stala najsledovanejším nespravodajským programom v cieľovej skupine 12+. Vďaka mobilnej aplikácii si svoje vedomosti poslednýkrát vo ôsmej sérii otestovalo 11.028 divákov.

Dvojka priniesla na obrazovky v piatok aj júnové vydanie talkshow Trochu inak s Adelou, ktoré si nenechalo ujsť 54.000 divákov pri trhovom podiele 4,6 % v cieľovej skupine 12+.

V sobotu prilákal divákov Jednotky k obrazovkám futbalový duel Talianska s Rakúskom v rámci EURO 2020 a stal sa zároveň najsledovanejším sobotným nespravodajským programom dňa. Prvý polčas prilákal k obrazovkám 268.000 divákov pri trhovom podiele 16,2 % a druhý polčas si nenechalo ujsť 314.000 pri trhovom podiele 23,5 % v cieľovej skupine 12+.

Na webe RTVS.sk si zápas pozrelo 21.438 divákov. Futbalové štúdio si na Jednotke pozrelo 205.000 divákov pri trhovom podiele 12,2 % v cieľovej skupine 12+. Zápas Walesu s Dánskom si na Dvojke pozrelo 207.000 divákov pri trhovom podiele 18,8 % v cieľovej skupine 12+ a na webe RTVS si zápas nenechalo ujsť ďalších 12.202 divákov.

Na Dvojke v sobotu odštartovala aj Tour de France 2021. Prvú etapu si vychutnalo 113.000 divákov pri trhovom podiele 14,7 % v cieľovej skupine 12+ a na webe ju sledovalo 13.678 divákov.

V nedeľu dominoval na Dvojke futbalový zápas Belgicka s Portugalskom v rámci EURO 2020, ktorý sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa. K obrazovkám prilákal 357.000 divákov pri trhovom podiele 19,8 % v cieľovej skupine 12+.

Prvý polčas prilákal k obrazovkám 341.000 divákov pri trhovom podiele 16,9 % a druhý polčas si nenechalo ujsť 373.000 pri trhovom podiele 23,4 % v cieľovej skupine 12+. Diváci si zápas našli aj na webe RTVS, kde si ho pozrelo 29.306 divákov.

Fanúšikovia si na Dvojke nenechali ujsť ani zápas Holandska s Českom. Pozrelo si ho 301.000 divákov pri trhovom podiele 20,0 % v cieľovej skupine 12+ a na webe RTVS ďalších 26.874 divákov.

Na Jednotke si diváci v nedeľu so záujmom pozreli aj záverečnú politickú diskusiu pred letnou prestávkou v O 5 minút 12. Reláciu sledovalo 349.000 divákov pri trhovom podiele 31,7 % v cieľovej skupine 12+.

Jednotka ponúkla divákom v nedeľu večer aj priamy prenos z Udeľovania štátnych vyznamenaní, ktorý sledovalo 178.000 divákov pri trhovom podiele 9,5 % v cieľovej skupine 12+.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne