FLEMA Media Awards, súťaž, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup v mediálnom plánovaní, vyhlásila víťazov 16. ročníka
Vyhlásenie výsledkov sa uskutočnilo v pražskom Divadle X10 na slávnostnom gala večere. Podujatie moderovali Matouš Rajmont a Hynek Cimoradský. Diváci sa okrem sledovania víťazov a ich prác bavili pri site-specific performanciách skvelého zoskupenia Mask Bureau.
Víťazi boli vyhlásení v štyroch kategóriách podľa mediatypov (najlepšie využitie TV, OOH, tlače a digitálnych médií), v dvoch prierezových (Najlepšia malá kampaň a Najlepšia veľká kampaň), v štyroch kategóriách Media & Insight (najlepšie využitie dát, Engagement, influencera, real-time marketingu), a jednej špeciálnej kategórii – Najodvážnejší počin.
FLEMA vyhlásila tiež tradičné ocenenie Inovatívny autor, ktoré získala agentúra TRIAD Advertising, a Inovatívny zadávateľ, ktoré dostal za svoje kampane Plzenský Prazdroj.
„Tento rok nás veľmi pozitívne prekvapila kvalita súťažných prác. V niektorých kategóriách bolo naozaj veľmi ťažké vybrať víťaza. Hlasovanie bolo extrémne tesné, a niektoré z kampaní by iste nezapadli ani na medzinárodných súťažiach,“ povedal k výsledkom 16. ročníka Hynek Cimoradský, managing director usporiadateľskej spoločnosti FLEMEDIA.
Víťaza z 55 prihlásených prác vybralo 81 odborníkov v oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie z radov zadávateľov, médií a reklamných aj mediálnych agentúr, v dvoch kolách hodnotenia.
Cenu Grand Prix, za absolútne najlepšie hodnotenú víťaznú kampaň, získala tiež agentúra TRIAD Advertising. Pre spoločnosť IKEA Česká republika vytvorila kampaň IKEA Za bezpečný domov, ktorá inovatívnym a odvážnym spôsobom upozornila na tému domáceho násilia.
„Chceme iniciovať verejnú diskusiu a v spolupráci s ostatnými subjektmi prispieť k zvýšeniu povedomia o domácom násilí a zároveň k zníženiu miery jeho akceptovateľnosti v spoločnosti. Na pomoc obetiam domáceho násilia venujeme finančný príspevok v hodnote 70 tisíc eur vybraným neziskovým organizáciám, ktoré obetiam zabezpečujú materiálnu podporu, poradenstvo či azyl a starajú sa o vzdelávanie pracovníkov v prvej línii. V tomto prípade ide predovšetkým o lekárov a sociálnych pracovníkov, “ povedal ku kampani Roman Bojko z IKEA. > Čítaj viac
Všetky ocenené práce, vrátane shortlistov si môžete pozrieť > TU
Víťazi FLEMA Media Awards 2021 | |||
Název kampaně | Autor | Zadavatel | Země |
Nejlepší využití OOH | |||
Radegast – Každá kapka má smysl | WAVEMAKER Czech | Plzeňský Prazdroj | CZ |
Nejlepší využití tisku | |||
Svoboda zvířat – Okoukáno v cirkusu | Publicis Groupe | Svoboda zvířat Plzeň | CZ |
Nejlepší využití TV | |||
Komerční banka – Cesty z dluhů | PHD a FUSE | Komerční banka | CZ |
Nejlepší využití digitálních médií | |||
Guseppe – O level vyšší pizza! | OMD Czech a FUSE | Dr. Oetker | CZ |
Nejlepší využití influencera | |||
Tatra Banka – Prva digitálna osobnosť na Slovensku – Bejby Blue | THIS IS LOCCO | Tatra Banka | SK |
Nejlepší využití engagementu | |||
Gambrinus – Výkopná 2020 | TRIAD Advertising | Plzeňský Prazdroj | CZ |
Nejlepší využití dat | |||
Slovenská sporiteľňa – Aj ľudia ako Vy investujú | WAVEMAKER Slovakia
a Screenstein |
Slovenská sporiteľňa | SK |
Nejlepší využití real-time marketingu | |||
Sazkabet – první skutečně dynamická digitální OOH reklama v ČR | MetroZoom
a Isobar Czech Republic |
Sazka | CZ |
Nejlepší malá kampaň | |||
Pilsner Urquell – Někdy i detail může být velká věc | TRIAD Advertising | Plzeňský Prazdroj | CZ-SK |
Nejlepší velká kampaň | |||
IKEA – Za bezpečný domov | TRIAD Advertising | IKEA Česká republika | CZ-SK |
Nejodvážnější počin | |||
IKEA Za bezpečný domov | TRIAD Advertising | IKEA Česká republika | CZ-SK |
Grand Prix | |||
IKEA Za bezpečný domov | TRIAD Advertising | IKEA Česká republika | CZ-SK |
Inovativní autor | |||
TRIAD Advertising | |||
Inovativní zadavatel | |||
Plzeňský Prazdroj |
(ts, red)