18.7 C
Bratislava
sobota, 18. mája 2024

JOJ je lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase

Najčítanejšie

JOJ Group aj samotná TV JOJ boli včera tretí deň po sebe trhovou jednotkou v prime time. JOJke sa darí s najsledovanejším seriálom Nemocnica, s hlavnou spravodajskou reláciou Noviny TV JOJ a tiež s podvečernou show Bez servítky, ktorá včera dosiahla svoj dosiaľ najlepší výsledok sezóny.

JOJ Group bola aj včera lídrom trhu v hlavom vysielacom čase, s vynikajúcou 13,8 % sledovanosťou a 31,7 % podielom na trhu v rámci univerzálneho publika. Samotná TV JOJ dosiahla včera ako najsledovanejšia televízia na trhu v prime time 10,0 % sledovanosť a 23,1 % podiel.

Podvečerná relácia Bez servítky na JOJke už druhú sezónu zlepšuje svoje výkony a láka k obrazovkám čoraz viac divákov. Vo štvrtok 28. októbra si vyslúžila rekordný výsledok od začiatku jesene, keď sa veľmi tesne priblížila ku konkurenčnému seriálu, ktorý sa jej podarilo v októbri prekonať už dvakrát.

Bez servítky včera zaznamenala až 7,4 % sledovanosť a 21,6 % podiel, keď ju sledovalo 340-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Diváčky v CS 12+ si pripísali až 9,2 % sledovanosť a 23,3 % podiel na trhu.

Noviny TV JOJ boli včera opäť najsledovanejšou spravodajskou reláciou na slovenskom trhu, dosah mali až na 689-tisíc divákov (AvRch 12+), sledovanosť 10,7 % a podiel 25,0 %. Tento týždeň sa Novinám mimoriadne darí, napríklad v pondelok 25. októbra dosiahli tretiu najlepšiu sledovanosť od začiatku septembra so zásahom až na 718-tisíc divákov.

Najsledovanejší slovenský seriál Nemocnica si včera na JOJke nenechalo ujsť až 572-tisíc divákov, čo je takmer totožný počet, ako mal v rekordnú stredu.

Bol opäť TOP programom dňa v oboch relevantných cieľovkách (CS 12+ aj 12-54) a dosiahol skvelú 12,3 % sledovanosť a nadpriemerný podiel na trhu, až 27,0 %, čo je dosiaľ druhá najvyššia sledovanosť a tretí najvyšší podiel od začiatku vysielania Nemocnice.

Ženská časť univerzálneho publika včera zaznamenala až 15,7 % sledovanosť a 31,3 % podiel na trhu, diváčky vo veku 45 až 54 rokov dosiahli až 15,2 % sledovanosť. Z mužských cieľoviek bola včera najsilnejšia rovnaká veková kategória s 11,0 % sledovanosťou.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2021 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group.

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne