12.8 C
Bratislava
piatok, 3. mája 2024

Seriál Nemocnica valcuje televízny trh, včera s ďalším rekordom

Najčítanejšie

Najsledovanejší slovenský seriál jesene mal včera rekordný dosah až na 754-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Celá JOJ Group aj samotná TV JOJ sú lídrami na trhu v hlavnom vysielacom čase, včera s vysoko nadpriemernými výkonmi.

JOJ Group dosiahla vo štvrtok 11. novembra ako trhový líder hlavného vysielacieho času vynikajúcu 14,5 % sledovanosť a 32,0 % podiel na trhu. Televízia JOJ si prvenstvo medzi slovenskými televíziami včera v prime time vyslúžila s 10,9 % sledovanosťou a 24,1 % podielom.

Seriálový hit Nemocnica včera dosiahol rekordný zásah, tzv. priemerný reach v univerzálnej cieľovej skupine (AvRch v CS 12+), a to až na 754-tisíc divákov! Sledovanosť si včera pripísal opäť vysokú, až 12,6 % a podiel na trhu takisto nadpriemerný, až 27,2 %.

Najsilnejšími ženskými cieľovými skupinami sú diváčky v CS 45-54 s excelentnou 16,5 % sledovanosťou a až 29,7 % podielom a mladšie diváčky vo veku 35 až 44 rokov s vynikajúcou 13,4 % sledovanosťou a 27,8 % trhovým podielom. Z mužskej časti publika mali včera najvyšší podiel na sledovanosti takisto diváci z CS 35-44 (23,6 %).

V utorok 9. 11. si Nemocnica vyslúžila v CS 12+ až 12,3 % sledovanosť a 25,9 % podiel, v komerčnej cieľovke dosiahla svoj druhý najlepší výsledok sledovanosti, keď ju v CS 12-54 sledovalo až 278-tisíc divákov s 9,2 % sledovanosťou a 25,8 % podielom.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2021 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne