14.2 C
Bratislava
piatok, 29. marca 2024

Obľúbenú Nemocnicu sledovalo takmer 600-tisíc divákov, show Bez servítky s novým rekordom porazila konkurenčný seriál

Najčítanejšie

Najsledovanejší slovenský seriál Nemocnica dosiahol vo štvrtok 27.1. tretiu najvyššiu sledovanosť od začiatku svojho vysielania, teda od augusta minulého roka, a zároveň dosiaľ najvyššiu sledovanosť tohto roka.

Aj z podvečernej ponuky si diváci vybrali program televízie JOJ – súťažná show Bez servítky dosiahla absolútne najvyššiu sledovanosť od začiatku svojho vysielania v januári 2021 a s rekordnými výkonmi opäť porazila konkurenčný seriál Oteckovia.

JOJ Group bola vo štvrtok 27. januára opäť lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, s nadpriemernou sledovanosťou 14,7 % sledovanosťou a 30,9 % podielom. Samotná TV JOJ bola vo štvrtok v prime time trhovou jednotkou s výbornou 11,5 % sledovanosťou a 24,1 % podielom.

Bezkonkurenčným TOP programom štvrtka sa stal seriál Nemocnica, ktorý si nenechalo ujsť až 597-tisíc divákov, pričom dosah mal až na 781-tisíc divákov (AvRch 12+).

Nemocnica dosiahla dosiaľ najvyššiu sledovanosť aj trhový podiel tohto roka a celkovo tretiu najvyššiu sledovanosť od začiatku svojho vysielania v minulom roku.

Pripísala si konkrétne vynikajúcu 12,9 % sledovanosť a 26,9 % podiel v rámci univerzálneho publika. V komerčnej cieľovke bol seriál na JOJke opäť TOP nespravodajským programom dňa, keď ho aj mladší diváci uprednostnili pred konkurenčnými ponukami.

V ženských cieľových skupinách si Nemocnica vyslúžila 15,6 % sledovanosť a 30,1 % share pri univerzálnych diváčkach v CS 12+ a najpočetnejšou skupinou boli ženy vo veku 45 až 54 rokov s 16,4 % sledovanosťou a podielom 28,8 %.

V rebríčku sledovanosti programov celého trhu obsadili vo štvrtok 27.1. druhé miesto KRIMI, ktoré si pozrelo 580-tisíc divákov s 12,5 % ratingom a 26,7 % podielom, na tretej priečke boli Noviny TV JOJ s rovnakou 12,5 % sledovanosťou, 26,0 % podielom a 579-tisíc divákmi v CS 12+.

V access prime bola lídrom trhu takisto TV JOJ. Jej podvečerná súťažná show Bez servítky si za rok svojho vysielania vybudovala silnú fanúšikovskú základňu, ktorá sa ďalej úspešne rozrastá a neraz už prekonala svoju konkurenciu, seriál Oteckovia na Markíze.

Vo štvrtok bola show na JOJke pre slovenských divákov znova prvou voľbou, v rámci univerzálneho publika, aj v komerčne relevantnej cieľovke.

V CS 12+ si Bez servítky nenechalo ujsť až 467-tisíc divákov s rekordnou 10,1 % sledovanosťou a nadpriemerným 24,5 % podielom na trhu. Dosah pritom mala show až na 659-tisíc divákov (AvRch 12+). Diváčky v CS 12+ dosiahli dokonca až 12,1 % sledovanosť a 26,5 % share.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2022 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

Redakcia
Redakcia
Redakcia Bratislavského Večerníka predstavuje starosti a radosti v bratislavských mestských častiach. www.bratislavskyvecernik.sk

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne