Výnimočný dramatický seriál Klamstvo si aj v pondelok, 27. marca 2023, pripísal na konto ďalšie víťazstvo a v hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa na obrazovkách televízie Markíza stal celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Podvečer už tradične zabodoval rodinný seriálový hit Mama na prenájom.
Jednoznačnou prvou diváckou voľbou sa v pondelok večer stala šiesta premiérová epizóda dramatického seriálu Klamstvo. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala skvelý rating 7,1 % a trhový podiel 23,9 %. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu iba 15,7 % v rovnakej cieľovej skupine.
Bravúrne herecké výkony Tomáša Maštalíra a Moniky Horváthovej pritiahli k obrazovkám celkovo 428-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriál zasiahol až 530-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Podvečerný rodinný seriálový hit Mama na prenájom aj v pondelok potvrdil svoj status dôležitého piliera programovej štruktúry TV Markíza v access-prime. Včerajšia epizóda dosiahla v cieľovej skupine 12-54 výborný rating 6,5 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,2 %. V rebríčku sledovanosti tak predbehla nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica na TV Joj.
Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo skvelých 386-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 480-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 7,0 %/share 25,8 % v CS 12-54) a Počasie (rating 6,0 %/share 21,1 % v CS 12-54).
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa hlavná spravodajská relácia trhového lídra stala dokonca najsledovanejším programom dňa, keď si ju nenechalo ujsť 460-tisíc divákov, pričom zasiahla dokonca až 763-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 433-tisíc divákom.
Zabodovala tiež dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia na trhu Teleráno, včerajšie vydanie zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci podiel na trhu 27,8 %. Ranné Noviny z ponuky TV Joj si zvolilo len 10,1 % z divákov pri obrazovkách.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,7 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
(ts)