2.8 C
Bratislava
piatok, 26. apríla 2024

Veľkolepá šou Let’s Dance naďalej na vzostupe, fenomenálny návrat úspešného formátu 2 na 1

Najčítanejšie

Druhým najsledovanejším nespravodajským programom Veľkej noci sa v cieľovej skupine 12-54 po Let’s Dance stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom.

Obľúbená tanečná šou Let’s Dance si v nedeľu, 9. apríla 2023, opäť podmanila divákov televízie Markíza a v porovnaní s predchádzajúcim týždňom si vylepšila svoju sledovanosť. Šiesty priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal v rámci ponuky všetkých slovenských staníc nielen suverénne najsledovanejším programom dňa, ale dokonca aj celého uplynulého týždňa.

Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy a výlučne pozitívnych emócií dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší rating 8,5 % a nemenej skvelý trhový podiel 26,0 %.

Medzitýždenne si tak šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,1 percentuálneho bodu. Konkurenčné programy výrazne zaostali, seriál Einstein zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 16,5 % a veľkonočný špeciál šou Pečie celé Slovensko na Jednotke RTVS trhový podiel len 10,7 %.

Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si vychutnalo celkovo 537-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 973-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V porovnaní s predchádzajúcim týždňom získala na svoju stranu ďalších 11-tisíc divákov. Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Let’s Dance suverénne porazilo konkurenčné programy a stalo sa absolútne najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa.

Špeciálne veľkonočné kolo potešilo aj priaznivcov ľudových tancov, vychutnať si mohli exkluzívne číslo z legendárneho muzikálu Na skle maľované, vystúpenie detského folklórneho súboru Prvosienka, ako aj strhujúci folklórny maratón v podaní súťažiacich tanečných párov.

Piatou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali kubánsky herec a hviezda kultovej telenovely Skrytá vášeň Mario Cimarro a jeho tanečná partnerka Vanesa Indrová.

Let’s Dance – Mario Cimarro (6. kolo)  |  FOTO:  TV Markíza

V sobotu, 8. apríla 2023, sa najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 stala premiéra hviezdne obsadenej romantickej komédie V lete ti poviem, ako sa mám, natočenej podľa rovnomenného bestselleru spisovateľky a scenáristky Evity Twardzik. Sobotné víťazstvo jej patrilo vďaka ratingu 6,5 % a trhovému podielu 22,1 %.

V stredu, 5. apríla 2023, sa na obrazovky TV Markíza s obrovským úspechom vrátila originálna zábavná šou 2 na 1 autorskej a moderátorskej dvojice Adela Vinczeová a Dano Dangl.

Prvé vydanie novej série doslova prevalcovalo konkurenčné programy a v cieľovej skupine 12-54 sa stalo najsledovanejším programom dňa s výborným ratingom 7,4 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 28,1 %. Konkurenčný seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu iba 13,2 %.

Adela Vinczeová, Patrik Rytmus Vrbovský a Dan Dangl v šou 2 na 1  |  FOTO:  TV Markíza

Exkluzívny hosť šou 2 na 1, kráľ slovenského hip-hopu Patrik „Rytmus“ Vrbovský, pritiahol k obrazovkám TV Markíza celkovo 375-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v čase vysielania mal úspešný pôvodný formát dosah dokonca až na 708-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Najsledovanejším nespravodajským programom uplynulých veľkonočných sviatkov sa v cieľovej skupine 12-54 mimo šou Let’s Dance stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom. Konkrétne išlo o epizódu odvysielanú v pondelok, 10. apríla 2023, ktorá si pripísala rating 7,4 % a trhový podiel 22,3 %. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si ju nenechalo ujsť celkovo 396-tisíc divákov a v čase vysielania zasiahla 534-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne