6 C
Bratislava
streda, 24. apríla 2024

Primalex overeným formátom upriamuje pozornosť na širokú farebnú paletu náterov Ceramic

Najčítanejšie

Primalex, tradičná značka interiérových a exteriérových farieb, sa aj tento rok zameriava na prémiový rad Ceramic s mimoriadne obľúbenou a vtipnou TV reklamou, ako aj PR komunikáciou v printových a online médiách. Aktualizovaný rad extra odolných a umývateľných keramických farieb bude uvedený na trh osvedčenou kampaňou.

Reklamný spot pripravila rumunská agentúra Next Advertising a Primalex ňou bude divákov oslovovať od 2. mája do polovice júna tohto roka intenzívnou televíznou kampaňou na všetkých kanáloch JOJ Group.

Spot bude podporený aj komunikáciou na webovej stránke spoločnosti, POS materiáloch a sociálnych sieťach. Okrem toho bude kampaň zahŕňať online a printové médiá, pričom PR komunikáciu pre Primalex zabezpečuje agentúra 10/10 Communications.

Podľa slov Matúša Medveďa, marketingového manažéra značky Primalex na Slovensku v spoločnosti PPG Deco Slovakia, si diváci televízny spot obľúbili, pretože im pripomína ich vlastné zážitky.

„Spojili sme overený formát s novou informáciou. Voči škvrnám mimoriadne odolný náter Ceramic bol pôvodne dostupný v 23 odtieňoch. Odteraz je ho možné natónovať v až 20-tisíc odtieňoch a to je aj posolstvo tohtoročnej kampane,“ vysvetľuje Matúš Medveď a dopĺňa:

„Výrobky Primalex spĺňajú požiadavky náročných profesionálnych majstrov, ale ľahko ich zvládnu aj tí, ktorí si chcú svoj domov skrášliť sami. Všetko potrebné na maľovanie a natieranie, ako aj odborné poradenstvo nájdu naši zákazníci vo všetkých predajniach DOM FARIEB, ako aj na www.domyfarieb.sk„.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Primalex Ceramic – extra odolný, ľahko čistiteľný
Klient: PPG DECO – PRIMALEX
Reklamná agentúra: Next Advertising
Mediálna agentúra: Mindshare Slovakia
Použité médiá: TV, PR komunikácia, Youtube, Facebook, POS materiály
Termín nasadenia: 1.5-18.6. – TV
Cieľová skupina: B2B, B2C
Produkcia televízneho spotu: zdroj rumunská agentúra Next Advertising, úprava do slovenčiny Mindshare
Réžia: Ragnar Jansson
Autor hudby: Ceaikovski/Orchestralis adaptation

(pr)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne