Výberové konanie spoločnosti Avon vyhrala agentúra Seesame. Najväčšia slovenská PR agentúra bude zodpovedná za realizáciu komplexných komunikačných kampaní a poskytne spoločnosti podporu v oblasti PR, so zameraním na produktovú, korporátnu aj CSR komunikáciu.
Spoločnosť AVON je celosvetovo vedúcou spoločnosťou v oblasti priameho predaja kozmetiky. Na slovenskom trhu pôsobí od roku 1993, pričom sa stará nielen o ženskú krásu, ale aj o zlepšenie postavenia žien v spoločnosti a podmienok ich života i zdravia.
Vo výberovom konaní hľadala komunikačného partnera, ktorý jej pomôže s dlhodobým budovaním pozitívneho vnímania značky a so zastrešením media relations na slovenskom trhu.
„Naša značka sa teší priazni slovenských žien už viac ako 30 rokov a vďaka tomu si dlhodobo drží silnú pozíciu na trhu. Túto priazeň berieme ako veľký záväzok a snažíme sa neustále dokazovať, že skutočne tvoríme lepší svet pre ženy – či už prostredníctvom našich výrobkov, ktoré sprístupňujú kvalitnú starostlivosť všetkým ženám, možnosťami vlastnej sebarealizácie, alebo prostredníctvom našich charitatívnych projektov Avon za zdravé prsia a Avon proti domácemu násiliu. Napriek tomu, že sme tradičná značka, neustále pracujeme na modernizácii, aby sme zostali relevantní aj pre nové generácie našich zákazníčok. Voľbou novej PR agentúry veríme, že nielen udržíme našu silnú pozíciu a vysoké povedomie u našej tradičnej cieľovej skupiny, ale že sa nám tiež podarí upútať pozornosť a vyhrať srdce nastupujúcej generácie milovníčok kozmetiky. Veľmi sa na spoluprácu s agentúrou Seesame tešíme a veríme, že nás budete vidieť a počuť aj tam, kde by ste nás možno nečakali,” hovorí Petra Dolanová, Integrated Communications Lead.
„Veľmi si vážime dôveru, ktorú nám klient v tomto výberovom konaní prejavil. Našou úlohou je nastaviť komunikačnú stratégiu na ďalší rok a implementovať nové komunikačné prístupy zohľadňujúce aktuálne trendy v odvetví, aby sme značku priblížili aj k mladšej skupine zákazníkov. Spoločnosť Avon vnímame ako etablovanú značku na trhu so silnou tradíciou a hodnotami, s ktorými sa stotožňujeme. Veľmi sa tešíme na spoluprácu a veríme, že sa nám podarí zrealizovať množstvo zmysluplných produktových, ale aj CSR kampaní, “ dodáva k spolupráci Alexandra Strapáková, Head of Brand and Lifestyle team v Seesame.
(ts)