8.6 C
Bratislava
nedeľa, 21. apríla 2024

BILLA je dobrý sused, záleží jej na zdraví detí

Najčítanejšie

Sieť supermarketov BILLA pokračuje vo svojej aktivite „Dobrý sused“, ktorú najnovšie zrealizovala v Sládkovičove a Liptovskom Mikuláši. Žiakov základných škôl v mestách a obciach, kde BILLA otvára nové predajne, obdarúva v rámci tejto aktivity čerstvým ovocím. Materským školám nachádzajúcim sa v blízkosti nových predajní zas spoločnosť ponúka meranie detského zraku, čím prispieva k prevencii a včasnej liečbe očných chorôb.

Podporiť miestne komunity a vybudovať si s nimi pozitívny vzťah – to je cieľom aktivity „Dobrý sused“ spoločnosti BILLA. Keďže je rodinne orientovanou firmou, touto aktivitou sa zameriava na zdravie detí. Po otvorení novej predajne zavítali zástupcovia BILLA počas februára k deťom do Sládkovičova, konkrétne do Spojenej školy a materských škôl Budovateľská, Fučíkova a Jána Dalloša.

Dobrým susedom sa BILLA rovnako stala aj pre deti v základnej škole Janka Kráľa a v materskej škole Agátik v Liptovskom Mikuláši. V minulom roku zas spoločnosť potešila deti v Chorvátskom Grobe a Seredi. Do aktivity „Dobrý sused“ tak sieť supermarketov dovedna zapojila už 3 197 chlapcov, dievčat a ich učiteľov.

Žiakom navštevujúcim základné školy v blízkosti svojich novootvorených predajní BILLA venuje balíčky s čerstvým ovocím. Celkovo už rozdala 2 704 takýchto balíčkov, teda 8 112 kusov ovocia. Ovocné prekvapenie u detí vyvoláva prirodzený záujem o zdravú stravu a najmä počas zimných mesiacov im dodáva chýbajúce živiny a posilňuje imunitu.

Balíčky ovocia pre deti sú v aktuálnom období zložené z produktov privátnej značky Bon Via, ktoré BILLA priváža zo slnečných krajín sveta, vypestované preverenými farmármi.

„Kvalitné potraviny sú základom správneho a zdravého vývinu detí, preto ich už odmala motivujeme ku konzumácii čerstvého ovocia a zeleniny. Ako dobrý sused prichádzame
za žiakmi základných škôl priamo do ich tried. Počas zimného obdobia sa môžeme spoľahnúť na našu privátnu značku Bon Via. Jej sortiment zahŕňa plodiny z tej najlepšej medzinárodnej produkcie, slnkom vypestované, v prémiovej aj bio kvalite. Sme radi, že školáci sa našim ovocným návštevám vždy tešia a že prispievame k vytváraniu ich správnych stravovacích návykov,“ povedala Jana Gregorovičová, senior CSR špecialistka BILLA a podpredsedníčka predstavenstva o. z. BILLA ľuďom.

Bezchybný zrak u najmenších

Podporu detí z materských škôl v mestách a obciach, kde otvára nové predajne, prepojila spoločnosť BILLA v aktivite „Dobrý sused“ s ďalším projektom – preventívnym programom „Zdravé oči už v škôlke“. Výnimkou sú materské školy v Sládkovičove a Liptovskom Mikuláši, ktoré do tohto programu boli samostatne vopred prihlásené. Od BILLA tak miestni škôlkari dostali balíčky ovocia značky Bon Via.

Na programe „Zdravé oči už v škôlke“ BILLA spolupracuje s Úniou nevidiacich a slabozrakých Slovenska (ÚNSS). Cieľom programu je odhaliť očné poruchy v ranom detskom veku, keď je ešte možné ich úspešne vyliečiť. Vďaka bezbolestnému a hravému vyšetreniu vedia odborníci z ÚNSS u škôlkarov zistiť tupozrakosť, škúlenie, astigmatizmus či ďalekozrakosť. Počas uplynulých šiestich ročníkov bolo v programe skontrolovaných viac ako 106 000 detí v materských školách po celom Slovensku, pričom u 15 % z nich bola nájdená očná odchýlka.

S programom „Zdravé oči už v škôlke“ získala BILLA za významný spoločenský prínos prestížne ocenenie VIA BONA SLOVAKIA 2022. „Dôležitosť nášho preventívneho očného programu je nespochybniteľná, pretože v ňom predchádzame rozvinutiu očných chorôb a predškolákom doslova zachraňujeme zrak. Ani ten najstarostlivejší rodič si totiž nemusí všimnúť, ak sa u jeho dieťaťa začnú prejavovať problémy s videním. Ako dobrý sused a partner komunít ponúkame možnosť skríningového merania očí materským školám v blízkosti našich novootvorených predajní, a tým k zdravému zraku prispievame ešte u väčšieho počtu slovenských detí,“ uviedla Jana Gregorovičová.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne