8.8 C
Bratislava
sobota, 14. septembra 2024

Novým generálnym riaditeľom Coca-Coly je Dimo Dimov, Mária Kolarovská sa ako historicky prvá žena stáva novou obchodnou riaditeľkou

Najčítanejšie

Coca-Cola HBC Česko a Slovensko s potešením oznamuje vymenovanie Dima Dimova do pozície generálneho riaditeľa spoločnosti s platnosťou od 1. augusta. Dimo nahrádza v tejto pozícii Dana Timotina, ktorý po 4 rokoch po novom povedie ako generálny riaditeľ egyptskú pobočku spoločnosti Coca-Cola HBC. Okrem toho sa novou obchodnou riaditeľkou stáva Mária Kolarovská, prvá žena v pozícii obchodnej riaditeľky v histórii spoločnosti.

Dimo Dimov (44) sa stáva generálnym riaditeľom z pozície obchodného riaditeľa pre Českú republiku a Slovensko, na ktorej pôsobil v priebehu uplynulého roka. S viac ako 23-ročnými obchodnými a manažérskymi skúsenosťami v strednej a východnej Európe nastúpil Dimo do spoločnosti v roku 2019 ako riaditeľ divízie Commercial Excellence. Neskôr viedol divíziu New Business Development, rozšíril nápojové portfólio spoločnosti pre každú príležitosť počas dňa 24/7, spustil predaj značiek Costa Coffee a Caffè Vergnano a nadviazal partnerstvo so značkami Bacardi-Martini.

„Zameriavam sa na strategický rozvoj nášho jedinečného a univerzálneho portfólia nápojov, pozostávajúceho z ikonických značiek, ako Coca-Cola, Fanta, Sprite, Fuze Tea, Cappy, ale aj nápojov na prakticky akúkoľvek príležitosť počas dňa 24/7 – či už je to ranná káva alebo vysoko sofistikovaný koktail po večeri. Okrem toho sa chcem zamerať na rozvoj talentov našich zamestnancov – naša spoločnosť ponúka fantastické pracovné príležitosti nielen v rámci Česka alebo Slovenska, ale aj v rámci ďalších krajín, kde pôsobí Coca-Cola HBC a ešte širšieho systému Coca-Cola po svete. Ako výsledok týchto dvoch priorít chceme pomáhať našim zákazníkom rozvíjať ich podnikanie ponúkaním našich riešení šitých na mieru pre špecifické segmenty a podsegmenty trhu,“ uviedol nový generálny riaditeľ. Dimo Dimov je ženatý a má dve dcéry.

Mária Kolarovská sa stáva novou obchodnou riaditeľkou

Mária Kolarovská (41), nová obchodná riaditeľka, je príkladom úspešného manažérskeho rozvoja v rámci spoločnosti. Mária pracuje v spoločnosti Coca-Cola HBC 20 rokov, pričom začínala ako obchodná zástupkyňa a prešla cez viaceré obchodné pozície vrátane regionálnej obchodnej manažérky na Slovensku a následne obchodnej riaditeľky pre Slovensko.

Od roku 2021 pôsobila ako obchodná riaditeľka pre HORECA kanál v Česku a od roku 2023 v oboch krajinách, pričom získala tisíce nových zákazníkov. Mária sa vždy zameriavala na budovanie výkonných tímov a ich rozvoj, ktoré vďaka silnej a konzistentnej stratégii dosahovali vedúce postavenie na trhu. Zároveň vybudovala dlhodobé partnerstvá so zákazníkmi naďalej prinášajúce hodnotu a rast.

Vymenovanie Márie Kolarovskej za prvú obchodnú riaditeľku v histórii Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko je pre spoločnosť významným úspechom a slúži ako inšpirácia pre budúce líderky. Jej vymenovaním získava vedenie Coca-Cola HBC v Česku a na Slovensku presne 50 % zastúpenie žien, čo je cieľ, ktorý si spoločnosť stanovila naprieč všetkými manažérskymi pozíciami.

Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko je členom skupiny Coca-Cola HBC (Hellenic Bottling Company), ktorá pôsobí v 28 krajinách Európy a Afriky. V Českej republike a na Slovensku zamestnáva takmer 1000 ľudí. Vyrába a distribuuje komplexné portfólio nealkoholických nápojov spoločnosti Coca-Cola.

Od roku 2018 distribuuje značky skupiny Edrington Group. V roku 2022 sa stala výhradným distribútorom prémiových značiek alkoholu Bacardi-Martini pre český trh a o rok neskôr sa stala vlastníkom značky Finlandia. Spoločnosť pred štyrmi rokmi uviedla na český a slovenský maloobchodný trh prémiovú značku kávy Costa Coffee a je aj výhradným distribútorom talianskej prémiovej kávy Caffè Vergnano na českom a slovenskom trhu. V rámci celkového širokého portfólia ponúka spoločnosť nápoje pre širokú škálu konzumných príležitostí 24 hodín denne, 7 dní v týždni, najmä pre chvíle spoločenských stretnutí.

(ts)

 

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne