Najpočúvanejšie slovenské oldies rádio pripravilo po prvýkrát v spolupráci s agentúrou Triad image kampaň, ktorá vychádza zo silného insightu prameniaceho z podstaty značky.
Kampaň „Vlna spomienok“ v kombinácii s hudobným produktom Rádia Vlna, postaveným na najväčších oldies hitoch 70’s – 90’s, oživuje v poslucháčoch pozitívno-nostalgické spomienky, ktoré by inak mohli zostať zabudnuté.
„Cieľová skupina Vlny rada spomína na staré dobré časy, čo dokážu mnohé prieskumy. Predstavujú pre nich bezstarostnú mladosť, zážitky s rodinou, priateľmi. Rádio Vlna funguje na poslucháčov ako pomyselný spúšťač vlny spomienok, čo sme si overili aj v praxi. Vydali sme sa za nimi priamo do ulíc a aj na Oldies Párty Rádia Vlna. Cez slúchadlá sme im púšťali najznámejšie oldies hity a s napätím sledovali, aké spomienky nimi oživíme. Videli sme dojatie, zimomriavky, radosť, slzy v očiach aj smiech. Bolo fascinujúce vidieť, čo sa deje s poslucháčmi, keď si naladia Vlnu a počúvajú hity overené časom,’’ hovorí Lenka Brezovská, marketingová riaditeľka RADIO GROUP a.s., do ktorej portfólia patrí Rádio Vlna.
„Veľa spomienok na niečo pekné z minulosti máme spojených s hudbou. Keď začujeme old-ies hit, často sa nám v hlave vynorí nejaká konkrétna situácia. Spomienka zrazu ožíva. Takéto oživenie spomienky sme ukázali v spote,’’ dopĺňa Vlado Kurek, Creative Director, TRIAD.
„Často sa mi pri počúvaní Vlny stáva, že keď hrá pesnička, tak sa mi vybaví spomienka na situáciu, pri ktorej mi tá pesnička hrala. Je to väčšinou príjemná spomienka. Na jednej strane je sloganom Vlny „Hity overené časom“, ale určite sú to aj hity, ktoré každému prinášajú pekné spomienky. Rádio Vlna je pohodové rádio. Poslucháči si ho ladia, lebo sa s ním cítia dobre. Jedným z dôvodov sú práve aj spomienky spojené s pesničkami, ktoré Vlna hrá,’’ povedal Marek Mikúšek, programový riaditeľ RADIO GROUP a.s.
V online si počas kampane budú môcť poslucháči doslova nechať oživiť svoje vlastné spomienky. Ich čiernobiele fotky sa vyfarbia a rozhýbu vďaka unikátnemu použitiu AI.
„Použili sme dva AI systémy. Jedna je sieť natrénovaná na zafarbenie fotky a pomocou najnovšieho Runway Gen-3 fotky rozhýbava-me,’’ povedal Roman Janajev, Creative Tech Lead, TRIAD.
Kampaň je naplánovaná na september a október, zahŕňa online formáty, printovú inzerciu aj špeciálne formáty využívajúce umelú inteligenciu.
Vizuály kampane:
Vizitka kampane:
Klient: Radio Group, a.s. – Rádio Vlna
Kampaň: Vlna spomienok
Agentúra: Triad
Strategy Director: Monika Farkašová
Creative Director: Vlado Kurek
Art Director: Kamil Krajňák, Patrícia Kanisová, Jakub Cehelský (Rádio Vlna)
Copywriter: Vlado Kurek, Juraj Stehlík
Account Manager: Martina Bátorová, Veronika Poláková
Produkcia: RE:SET Production
Producent: Martin Repka
Réžia: Tomáš Rehořek
Kamera: Lucka Závarčíková
Zvuková produkcia: Ľubor „Karol“ Krištof
(ts)