12.7 C
Bratislava
nedeľa, 13. októbra 2024

ZNAČKA

marketingová komunikácia

Fun rádio je prvé rádio aj pre Nepočujúcich

Láska k hudbe presahuje sluchové vnímanie. Je to pocit, ktorý nás všetkých spája – bez ohľadu na to, či ju môžeme počuť alebo nie. Fun...

Rádio Vlna prináša kampaň, ktorá spúšťa vlnu spomienok

Najpočúvanejšie slovenské oldies rádio pripravilo po prvýkrát v spolupráci s agentúrou Triad image kampaň, ktorá vychádza zo silného insightu prameniaceho z podstaty značky. Kampaň „Vlna...

Feel-good moments na zlatom plátne. McDonald’s uvádza „Lajky, hejty, kuracie“

McDonald's vo svojej najnovšej marketingovej kampani opäť posúva kreatívne hranice branded contentu. Spoločnosť so zlatými oblúkmi v logu prišla s konceptom mockumentu, ktorý s...

IKEA spúšťa dlhodobú kampaň zameranú na spánok

Žiť naplno môžete aj vtedy, keď odpočívate. To je hlavná myšlienka novej kampane IKEA, ktorej cieľom je sprístupniť lepší spánok miliónom ľudí a pomôcť...

Značka Targa Florio predstavuje recepty na letné nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátormi

Leto patrí nealkoholickým kokteilom. Inšpiráciu na osvieženie počas horúcich dní prináša značka Targa Florio patriaca pod spoločnosť Kofola. Sicílskym citrusom, ktorými sa limonády vyznačujú,...

Agilná transformácia Slovenskej sporiteľne prináša modernejšiu štruktúru marketingového tímu

S agilnou transformáciou Slovenskej sporiteľne sa aj takmer 30-členný tím Brand HUB-u prispôsobuje zmenám a posilňuje odborné kapacity a skilly svojich členov. Od 1....

Celkové výdavky na podcastové reklamy vzrastú o 25 % a do roku 2027 dosiahnu viac ako 5 miliárd USD

Za posledných pár rokov sa popularita podcastov nesmierne rozrástla a prilákala milióny používateľov na celom svete. Bolo teda len otázkou času, kedy si inzerenti...

Staré Mesto má po viac než 12 rokoch nový web

Starosta mestskej časti Staré Mesto Matej Vagač: "Konečne! Staré Mesto má po viac než 12 rokoch nový web. Pred pár mesiacmi sme si vyhrnuli...

Starosta Rače Michal Drotován podpísal nevýhodnú zmluvu s reťazcom Kaufland. Tá má poskytnúť za rok poukážky v hodnote len 1500 eur. Logo reťazca sa...

Starosta mestskej časti Rača Michal Drotován podpísal 11. apríla ročnú zmluvu s reťazcom Kaufland o reklamnej spolupráci na celkovú sumu 1500 eur. Kaufland podporí...

Zdravé sebavedomie namiesto prílišnej skromnosti, vyzýva BILLA v pokračovaní kampani o kvalite

Obyvatelia Slovenska sú známi svojou skromnosťou, pokorou aj vďačnosťou za to, čo majú. Hoci ide o cnostné vlastnosti, v živote je dôležité aj zdravé...

Najnovšie