10.9 C
Bratislava
piatok, 1. marca 2024

ZNAČKA

marketingová komunikácia

Na Slovensku už piatykrát: Práve odštartovala najväčšia československá komunikačná súťaž Zlatý středník

PR Klub začal 22. ročník najväčšej československej komunikačnej súťaže Zlatý středník. Slovenskí prihlasovatelia sa môžu uchádzať o víťazstvo už po piaty raz. Súťaž opäť...

Reťazec Lidl nájdete už aj na TikToku

Na celosvetovo najrýchlejšie rastúcej sociálnej sieti je registrovaný každý šiesty Slovák či Slovenka. Celosvetovo najrýchlejšie rastúcou sociálnou sieťou je už niekoľko rokov TikTok. Začínal ako...

Poznáme výsledky anticeny Sexistický kix (aktualizované)

Anticeny odbornej poroty a verejnosti si odnášajú cestovná kancelária a pánske holičstvo. Iniciatíva aj v tomto ročníku udelila pozitívne ocenenie Kumšt bez sexizmu, získala...

Nominácie na Sexistické kixy sú už spustené. Nominujte reklamné vizuály so sexistickými prvkami na anticenu

Šiesty ročník anticeny zbiera nominácie na reklamy za roky 2022 a 2023. Až do 9. októbra 2023 má široká verejnosť priestor nominovať reklamy so...

Československý startup Allfred.io získal významnú investíciu. Peniaze doň vložil angel fond Petra Komorníka zo Slido

Československý technologický B2B startup Allfred.io, ktorý poskytuje komplexný nástroj prepájajúci manažovanie financií a projektov v kreatívnom biznise, si pripísal na konto obrovský úspech. Získal významného...

Komunikačná súťaž Zlatý středník tento rok opäť v rekordných číslach – prišlo 659 prihlášok, z toho 138 zo Slovenska

Najväčšia komunikačná súťaž v Česku Zlatý středník. hodnotiaca najlepšie komunikačné projekty z Česka a Slovenska, ktorú organizuje profesijná organizácia PR Klub, uzavrela prihlášky do...

Policajti zadržali falošné zberateľské kartičky Pokémon

Zberateľské kartičky Pokémon sú stále v kurze. S ich napodobeninami sa príslušníci finančnej správy stretávajú pri záchytoch tovaru porušujúceho práva duševného vlastníctva. Bratislavskí colníci...

Rajec v tohtoročnej kampani spája upokojujúci svet meditácie s nedotknuteľnou prírodou

Značka Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola, sa po dvoch rokoch vracia na televízne obrazovky s novou kampaňou. V tohtoročnej netradičnej minisérii spotov...

Liga proti rakovine a EFFE hovoria o tom, čo umelá inteligencia nedokáže

Liga proti rakovine a EFFE, nezisková organizácia a reklamná agentúra, sa opäť spojili pri spustení novej komunikačnej kampane. Ústrednou témou ich televízneho, reklamného spotu...

Bojovníci proti nenávisti a dezinformáciám oslavujú jeden rok

Projekt Elfovia.sk, ktorý bojuje proti nenávisti a dezinformáciam na sociálnych sieťach, oslávil 17. marca jeden rok. Pôvodne začal ako CSR (Corporate Social Responsibility) projekt...

Najnovšie