Prevádzkovateľ potravinových reťazcov Terno a KRAJ spoločnosť Terno real estate, s. r. o. vybral novú kreatívnu agentúru. Spoluprácu v oblasti marketingovej komunikácie bude po novom zabezpečovať agentúra Effectivity.
Terno chce posilniť komunitný charakter značky
Značka Terno sa v novej komunikačnej stratégii zameria na prehĺbenie vzťahov so zákazníkmi, ktorí tvoria prirodzené susedské komunity okolo predajní. Marketingový manažér Peter Vanek uviedol: „Nová komunikačná stratégia stavia na autentickej komunite, ktorá sa prirodzene formuje okolo každej predajne. V spolupráci s agentúrou Effectivity nadväzujeme na doterajšiu komunikáciu s tým, že Terno i naďalej ostáva vyhľadávaným miestom nielen pre výhodný nákup, ale aj pre budovanie dobrých susedských vzťahov.“
Pôvodný slogan „Našťastie blízko! Našťastie výhodné!“ tak dostane nový rozmer – zameraný na lokálnosť, autentickosť a vzťahy.
KRAJ ostáva verný kvalitným slovenským potravinám
Značka KRAJ si dlhodobo buduje imidž predajne s kvalitnými slovenskými potravinami. Nový vizuálny štýl bude stavať na prírodnom podklade, ktorý má podčiarknuť remeselný charakter značky. „Základom nového vizuálneho štýlu komunikácie je prírodný podklad, ktorý dodáva komunikácii autentický remeselný charakter a jasne vyjadruje, že to najlepšie je z nášho kraja,“ uviedol Peter Vanek.
Zákazníci s potravinovými intoleranciami a alergiami ocenia aj široký výber špeciálneho sortimentu.
Sociálne siete ako priestor pre nenútený dialóg
Súčasťou novej stratégie bude aj moderná komunikácia na sociálnych sieťach. Kreatívny riaditeľ agentúry Effectivity Martin Motáček prezradil: „Budeme viesť nenútený a zábavný dialóg, ktorý posilní vzťah k obom značkám a zároveň prinesie užitočné informácie o produktoch a výhodných ponukách.“
Expanzia pokračuje
Spoločnosť TERNO real estate prevádzkuje aktuálne 171 predajní – z toho 135 pod značkou Terno a 36 pod značkou KRAJ. Plánuje ďalšiu expanziu s cieľom stať sa celoslovenským reťazcom.