Jedna z najuznávanejších reklamných agentúr posledných rokov – Droga5 – sa pripravuje na novú etapu. Po tom, čo ju v roku 2019 kúpila poradenská spoločnosť Accenture za 475 miliónov dolárov, sa agentúra ocitla v procese transformácie, ktorého cieľom je znovu nadobudnúť jej kreatívnu silu a postavenie lídra v odbore.
Podľa Adweeku novú éru odštartuje s Markom Greenom, bývalým šéfom austrálskej agentúry The Monkeys, ktorý sa stal globálnym CEO Droga5. Green prichádza s ambíciou posilniť kreatívnu identitu agentúry a vrátiť jej renomé, ktoré si vybudovala vďaka kampaniam pre značky ako Under Armour, The New York Times či Microsoft.
„Musíme tvoriť prácu, ktorá má dosah, ktorá hýbe kultúrou a ktorá ukazuje našu hodnotu v očiach klienta aj verejnosti,“ uviedol Green pre Adweek
Droga5 je dnes súčasťou platformy Accenture Song, pod ktorou Accenture združuje viacero svojich kreatívnych agentúr. Napriek tomu si má Droga5 zachovať svoju samostatnú identitu a prístup k práci. Zmena vo vedení je zároveň reakciou na výzvy, ktoré priniesol posun od samostatnej agentúry k súčasti globálneho korporátu.
Agentúra plánuje pokračovať vo vytváraní kampaní, ktoré majú ambíciu rezonovať v spoločnosti a zároveň dosahovať merateľné výsledky pre klientov. Ako uzatvára Adweek, cieľom je „vybudovať modernú kreatívnu agentúru, ktorá dokáže tvoriť pre dnešný svet – nie pre ten včerajší“.
Pozrite si kultovú Valentínsku reklamu od Droga5 pre značku PUMA:
Prečítajte si:
Droga5 vytvorila pre Harley-Davidson jednoduché, no emóciou nabité reklamné spoty