Privátna značka Terka prešla výrazným redizajnom. Nový vzhľad obalov má osloviť zákazníkov moderným dizajnom, vyššou rozpoznateľnosťou a atraktívnejším vizuálom, ktorý lepšie komunikuje kvalitu produktov.
Značka Terka bola uvedená na trh pred viac než tromi rokmi a dnes ponúka vyše 100 produktov – od trvanlivých potravín až po hygienické potreby.
Ako uviedol Lukáš Lajcha, vedúci oddelenia vlastných značiek v spoločnosti Terno real estate: „Naša ponuka výrobkov je starostlivo zostavená tak, aby oslovila zákazníkov, ktorí hľadajú vyvážený pomer kvality a ceny.“
Terka sa zameriava na lokálnu výrobu – v regáloch nájdeme napríklad džemy z Rimavskej Soboty, ovsené vločky zo Štúrova či piškóty z Turčianskych Teplíc.
Nový vizuál značky navrhlo dizajnové štúdio COVERZIA, ktoré vytvorilo obaly s farebnými pruhmi a menším logom, čím podľa testovaní zvýšili atraktivitu a zrozumiteľnosť pre zákazníka. „V duchu komunikačného claimu ‘Nákup hodný úsmevu’ sme vytvorili atraktívny dizajn, ktorý na predajni rozhodne neprehliadnete,“ doplnila Zuzana Ondrušová, Creative Partner COVERZIA.
Redizajn bude sprevádzať komunikačná kampaň pod heslom „Nový obal, stále skvelá chuť“ vo všetkých komunikačných kanáloch. Výrobky Terka nájdu zákazníci nielen v predajniach Terno, ale aj v obchodoch KRAJ.