14.7 C
Bratislava
streda, 8. mája 2024

ZNAČKA

marketingová komunikácia

Rajec v tohtoročnej kampani spája upokojujúci svet meditácie s nedotknuteľnou prírodou

Značka Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola, sa po dvoch rokoch vracia na televízne obrazovky s novou kampaňou. V tohtoročnej netradičnej minisérii spotov...

Liga proti rakovine a EFFE hovoria o tom, čo umelá inteligencia nedokáže

Liga proti rakovine a EFFE, nezisková organizácia a reklamná agentúra, sa opäť spojili pri spustení novej komunikačnej kampane. Ústrednou témou ich televízneho, reklamného spotu...

Bojovníci proti nenávisti a dezinformáciám oslavujú jeden rok

Projekt Elfovia.sk, ktorý bojuje proti nenávisti a dezinformáciam na sociálnych sieťach, oslávil 17. marca jeden rok. Pôvodne začal ako CSR (Corporate Social Responsibility) projekt...

Odborná diskusia „Fatálne chyby v marketingu“ otvorila oči nejednému marketingovému nadšencovi

Digitálna marketingová agentúra My Brand Agency, ktorá patrí medzi najúspešnejšie digitálne agentúry východného Slovenska a len nedávno rozšírila svoje pôsobenie o Bratislavu, vstúpila do...

Pellegrini bol hosťom v diskusných reláciách v minulom roku najčastejšie

Rok 2022 bol turbulentný nie len v spoločnosti, ale aj v politike. Medzi vládnucimi stranami dochádzalo k viacerým nezhodám a sporom, ktoré vyústili do...

Spustili prihlasovanie prác do Digital PIE 2023

Už od 16. januára je môžné prihlasovať práce do prestížnej marketingovej súťaže Digital PIE. Aktuálny VII. ročník Digital PIE 2023 so sebou prináša viacero...

Štartuje najväčšia československá komunikačná súťaž, Slovensko konkuruje českým projektom už po štvrtýkrát

Práve štartuje 21. ročník československej súťaže komunikačných projektov a firemných médií Zlatý středník. Prihlášky od slovenských expertov na komunikáciu budú konkurovať tým českým už...

Slovenská sporiteľňa mení po 21 rokoch svoju vizuálnu identitu. Rovnako aj ostatné banky skupiny Erste

Vizuálna firemná identita Slovenskej sporiteľne bude výrazne zmodernizovaná a lepšie pripravená na digitálnu budúcnosť. Nová identita bude monochromatická, viacfarebná a primárne digitálna. Svieži vzhľad získajú...

Prasiatko od Kofoly pribehlo na televízne obrazovku aj tento rok. Vianočná reklama predstaví limitovanú edíciu nápoja

K Vianociam už neodmysliteľne patrí ikonické zlaté prasiatko od Kofoly a veta „Ja nemusím, ja už ho vidím“. Na televíznych obrazovkách nebude chýbať ani...

Každé darčekové predplatné, SME.sk odmeňuje poukazom na 10 eur do kníhkupectva Panta Rhei

Podarujte svojej rodine či priateľom prístup ku kvalitným a overeným informáciám na SME.sk. Vďaka ročnému darčekovému predplatnému si tak na Vás spomenú po celý...

Najnovšie