12.7 C
Bratislava
štvrtok, 3. októbra 2024

Vedomostná šou Čo ja viem Slovenskej televízie a rozhlasu sa počas piatkového večera stala jednotkou na trhu

Najčítanejšie

Premiérová jesenná programová ponuka Slovenskej televízie a rozhlasu odštartovala v piatok večer 11. sériou obľúbenej vedomostnej súťaže Čo ja viem  s Marcelom Merčiakom. Prvú epizódu si nenechalo ujsť takmer 300 tisíc divákov a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Diváci si následne pozreli aj nový diel cestopisnej relácie Cestou necestou. Z podvečernej ponuky dosiahli výborné výsledky vedomostné súťaže Duel a Všade dobre, doma naj. Sobotňajší večer na Jednotke ovládli obľúbené zábavné formáty Záhady tela a talkšou Petra Marcina Neskoro večer. Divácky záujem vzbudila aj nedeľná politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú sledovalo na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 spolu viac ako 330 tisíc divákov a stala sa v danom čase jednotkou na trhu.

V piatok 6. septembra odštartovala Slovenská televízia a rozhlas svoju premiérovú jesennú programovú ponuku. V hlavnom vysielacom čase si diváci mohli vychutnať už 11. sériu súťažno-vedomostnej šou Čo ja viem s Marcelom Merčiakom. V štúdiu si spolu s vysokoškolskými študentami zmerali svoje vedomosti herečka Zuzana Vačková, komik Fero Joke a raper Majself.

Prvú premiérovú epizódu si nenechalo ujsť až 281 tisíc divákov pri trhovom podiele 17,8 % v univerzálnej cieľovej skupine a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Diváci si následne pozreli aj premiérový diel cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorý videlo 132 tisíc divákov pri trhovom podiele 10,1 % v cieľovej skupine 12+.

Z podvečernej programovej ponuky dosiahli v piatok výborné výsledky vedomostné súťaže Duel a Všade dobre, doma naj. Duel s Gregorom Marešom sledovalo 202 tisíc divákov pri trhovom podiele 21,2 % v cieľovej skupine 12+. Za ním nasledovalo Všade dobre, doma naj s moderátorom Martinom Nikodýmom, ktoré si pozrelo 183 tisíc divákov pri trhovom podiele 16,6 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Diváckemu záujmu neunikli ani obľúbené sobotňajšie zábavné formáty. Premiérová epizóda súťažno-zábavnej šou Záhady tela prilákala k obrazovkám 231 tisíc divákov pri trhovom podiele 14,5 % v cieľovej skupine 12+. Následne si diváci vychutnali aj premiérový diel talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorý videlo 204.000 pri trhovom podiele 14,7 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Vynikajúcu sledovanosť dosiahla aj nedeľná politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú si na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 pozrelo spolu 337 tisíc divákov. Na Jednotke ju videlo 300 tisíc divákov pri trhovom podiele 29,4 % v cieľovej skupine 12+.

Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 37 tisíc divákov pri trhovom podiele 3,6 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorú videlo 250 tisíc divákov pri trhovom podiele 23,7 % v cieľovej skupine 12+. V časovom rozmedzí od 11.56 h do 13.41 h bola Jednotka najsledovanejšia na trhu.

Obľúbená detektívka od Agathy Christie: Poirot XII., si v nedeľu poobede získala 127 tisíc divákov pri trhovom podiele 13,4 % v univerzálnej cieľovej skupine. Po nej si diváci pozreli aj slovenskú klasiku Červené víno, ktoré si získalo 133 tisíc divákov pri trhovom podiele 14,0 % v cieľovej skupine 12+. Tieto klasiky priniesli Jednotke v čase od 14.02 h do 16.46 prvé miesto na trhu.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne