1 C
Bratislava
streda, 11. decembra 2024

Vianočný Coca-Cola kamión privezie láskavosť aj do Bratislavy

Najčítanejšie

Vezmite svojich blízkych do dedinky Santa Clausa pri vianočnom Coca-Cola kamióne a podporte dobrú vec. Kúpou občerstvenia, vianočného merchu alebo vianočnej fľaše Coca-Cola s menom podporíte aktivity Slovenského Červeného kríža.

Cieľom tohtoročnej vianočnej roadshow je vyzbierať minimálne 40 tisíc eur. Novinkou je zážitkový kamión, ktorý vás prenesie za polárny kruh do Laponska a nebudú chýbať ani Santa Claus, elfovia a vianočný program. Kamión s vianočnou dedinkou sa zastaví v Žiline (14. 12.), Košiciach (16. 12.) a v Bratislave (19. 12.).

Na vianočných produktoch nápojov Coca-Cola nájdete QR kód, ktorý vám umožní porozprávať sa s virtuálnym Santa Clausom a vytvoriť snehovú guľu plnú vašich spomienok. Tú môžete poslať svojim blízkym spolu s osobným odkazom. Digitálna snehová guľa predstavuje virtuálny darček, prostredníctvom ktorého môžete unikátnym spôsobom šíriť vianočnú láskavosť.

Kúzelná roadshow vianočného kamióna v novej podobe

Keďže v Coca-Cola vedia, že Vianoce sú predovšetkým o stretávaní sa a zdieľaní, prináša opäť obľúbenú roadshow vianočného kamióna. Tohtoročná roadshow bude naozaj unikátna a rozšírená oproti minulým rokom. Ponúkne účastníkom tradičné stretnutie so Santom v jeho kamióne, ale ľudia sa môžu navyše tešiť aj na zážitkový kamión, ktorý prenesie návštevníkov za polárny kruh do Laponska, kde ich stretnú mnohé magické prekvapenia. Santa, elfovia a bohatý program, samozrejme, nebudú chýbať.

Okrem kúzelnej vianočnej atmosféry a nezabudnuteľného zážitku priváža kamión aj celú myšlienku kampane. Každý z návštevníkov sa totiž môže pre niekoho stať Santom. V spolupráci so známym kuchárom Romanom Stašom pripravila Coca-Cola skvelé občerstvenie, ktoré si ľudia budú môcť pri kamióne kúpiť, rovnako ako špeciálnu vianočnú edíciu fliaš Coca-Cola, na ktorej etiketu si môžu nechať napísať meno.

zdroj: Seesame / Coca-Cola

„Zakúpením občerstvenia ľudia podporia tých, ktorí to naozaj potrebujú. Coca-Cola sa totiž aj tento rok rozhodla spojiť s Českým a Slovenským Červeným krížom a všetky tržby z predaja jedla a vianočných predmetov aj špeciálnych vianočných personalizovaných fliaš Coca-Cola daruje tým, ktorí to potrebujú,“ dopĺňa Veronika Němcová, riaditeľka komunikácie a spoločenskej zodpovednosti Coca-Cola pre ČR a SR. Celkovo Coca-Cola v Českej republike a na Slovensku, spoločne s účastníkmi akcie, venuje Červenému krížu minimálne 1 000 000 Kč (približne 40 000 eur).

„V Slovenskom Červenom kríži pomáhame ľuďom z komunít, pre ktorých sú vianočné sviatky špeciálnym obdobím. Mnohí z nich totiž bežne nezažívajú pocity pohody, pokoja a spolupatričnosti, ktoré si s týmito sviatkami bežne spájame. Vďaka podpore spoločnosti Coca–Cola tento rok pre týchto ľudí zorganizujeme vianočné posedenia po celom Slovensku prostredníctvom desiatich spolkov Slovenského Červeného kríža. Budeme sa snažiť vytvoriť atmosféru, ktorú by mal počas vianočných sviatkov zažívať každý,“ vysvetľuje Zuzana Rosiarová Kesegová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža.

Červený kríž sa bude aj tento rok aktívne zúčastňovať vianočnej roadshow, jeho prezentácia bude zameraná na podporu bezpríspevkového darcovstva krvi. „Práve darovanie krvi je jedným z aktov ľudskej láskavosti, ktorým môžeme pomôcť mnohým ľuďom,“ vysvetľuje Zuzana Rosiarová Kesegová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža. Návštevníci sa dozvedia, prečo je dôležité darovať krv a spoločne so zástupcami Červeného kríža zbúrajú mnohé mýty, ktoré s darcovstvom krvi súvisia.

V tohtoročnej vianočnej kampani stavia Coca-Cola zážitky na prvé miesto a inšpiruje k láskavosti

Coca-Cola tento rok pokračuje vo svojej oslave ducha Santa Clausa v každom z nás a na viac ako 75 trhoch po celom svete spúšťa druhý ročník kampane „Svet potrebuje viac Santov“, ktorá je symbolom láskavosti, štedrosti a dobrej vôle. V období Vianoc ponúka značka množstvo vzrušujúcich a pútavých zážitkov, ktoré prepájajú ľudské príbehy a osobné stretávanie sa s technologickými inováciami. Reklama aj celá vianočná kampaň prinášajú krásne posolstvo: Svet potrebuje viac Santov a láskavosť a aj drobný dobrý skutok môžu mať nečakaný význam. Coca-Cola svojou kampaňou opäť podporí klientov Červeného kríža, aby sa v čase Vianoc necítili osamelo.

Kúzlo Vianoc spočíva v zdieľaní

„Ústrednou myšlienkou tohtoročnej vianočnej kampane zostáva, že každý z nás môže byť Santom a že to pravé čaro Vianoc spočíva predovšetkým v tom, že niekoho potešíme dobrým skutkom či prejavom láskavosti,“ vysvetľuje Kateřina Třísková, Marketing Manager pre ČR a SR, a dodáva:

„Tento rok využívame aj AI, ktorá umožní ľuďom porozprávať sa so Santom a spoločne tak vytvoriť unikátnu virtuálnu snehovú guľu plnú vlastných spomienok a zdieľať ju so svojimi blízkymi.“ Zážitok Create Real Magic™ bude prístupný cez QR kód a využíva multimodálnu umelú inteligenciu na čele s 3D avatarom Santu, konverzáciu v reálnom čase a generovanie unikátnych obrázkov na základe osobných spomienok a skúseností. Digitálna snehová guľa tak predstavuje virtuálny darček, ktorý je ďalším spôsobom, ako šíriť láskavosť.

Coca-Cola pozve niekoľko svojich zákazníkov až na polárny kruh

Marketingové aktivity už tradične doplní národná spotrebiteľská súťaž so špeciálnou vianočnou edíciou Coca-Cola a Coca-Cola Zero a aj s nápojmi Fanta, Fanta Zero, Sprite, Kinley a FuzeTea. Hlavnou výhrou je pobyt v Laponsku v Santovom mestečku pre celú rodinu alebo vianočné predmety Coca-Cola.

Celý marketingový koncept „Svet potrebuje viac Santov“ je doplnený vianočnou kampaňou v televízii, počas ktorej sa tiež objaví ikonická reklama „Vianoce sú tu“, nástrojmi digitálnej reklamy vrátane influencerov, OOH reklamy, ale aj silnou podporou v mieste predaja a PR komunikáciou.

zdroj: Seesame / Coca-Cola

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne