1 C
Bratislava
streda, 11. decembra 2024

Zábavné formáty Slovenskej televízie ovládli v sobotu večer televízny trh

Najčítanejšie

V sobotu bola Jednotka trhovým lídrom počas celého večera až do polnoci. Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stala talkšou Petra Marcina Neskoro večer s vynikajúcim výsledkom sledovanosti na úrovni 415.000 divákov pri trhovom podiele 28,5 % v cieľovej skupine 12+.

Hneď druhú priečku obsadila súťažno-zábavná šou Záhady tela, ktorú si pozrelo 404.000 divákov pri trhovom podiele 22,8 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Nedeľný hlavný vysielací čas patril divácky mimoriadne obľúbenej šou Pečie celé Slovensko, ktorá sa stala nielen najsledovanejším programom dňa, ale aj celého uplynulého týždňa.

Nedeľňajšiu epizódu si nenechalo ujsť 524.000 divákov pri trhovom podiele 26,5 % v univerzálnej cieľovej skupine. Relácia si získala aj mladších divákov v cieľovej skupine 13 – 55 rokov, kde sa rovnako stala trhovou jednotkou s podielom 24,9 %.

Divácky záujem vzbudila v nedeľu na obed politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú si na Jednotke a spravodajskom okruhu :24 pozrelo spolu 406.000 divákov a stala sa najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou.

Na Jednotke ju sledovalo 334.000 divákov pri trhovom podiele 28,1 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 ju videlo ďalších 72.000 divákov pri trhovom podiele 6 % v univerzálnej cieľovej skupine.

V piatok večer ostali diváci verní vedomostnej šou Čo ja viem, ktorá si získala 362.000 divákov pri trhovom podiele 20,7 % v cieľovej skupine 12+ a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne