Televízia JOJ ponúkla počas tohtoročných vianočných sviatkov najatraktívnejší televízny program. Bola bezkonkurenčným lídrom v celodennej sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách nepretržite už od 22. decembra, pričom 23.12. a v Prvý aj Druhý sviatok vianočný bola jej bohatá ponuka voľbou číslo jeden aj v prime-time.
Najsledovanejším filmom na JOJke boli štedrovečerné Pelíšky. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si ich zaplo takmer 960 000 divákov. Jednoznačným hitom Vianoc boli tradične aj Sám doma a Sám doma 2: Stratený v New Yorku, S tebou ma baví svet, Princezná so zlatou hviezdou či Perinbaba.
V stredu sa mimoriadne darilo aj Novinám TV JOJ s ratingom 11,8 pri podiele 25,6 % a vo štvrtok bodovala aj športová televízia JOJ Šport s prvým zápasom MS v hokeji do 20 rokov s ratingom 5,8 % v CS 12+.
Navyše, od začiatku tohto týždňa je trhovou jednotkou v celodennom meradle aj JOJ Group. Najvyšší celodenný podiel dosiahla dosiaľ na Štedrý deň, a to až 28,2 % so 6,8 % ratingom.
„Ďakujeme, že ste „Vianoce ako v perinke“ trávili s nami,“ doplnil Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+, pokiaľ to nie je uvedené inak.
(fb/ts)