-1 C
Bratislava
streda, 22. januára 2025

Rodiny s chorými deťmi môžu byť vďaka zákazníkom McDonald’s v ťažkých chvíľach spolu

Najčítanejšie

Zákazníci McDonald’s počas predvianočného obdobia opäť ukázali svoju solidaritu a podporu rodinám s chorými deťmi. V rámci charitatívnej akcie si od konca novembra do Vianoc zakúpili 42 585 dizajnových náplastí, čím prispeli sumou 85 170 eur na aktivity neziskovej organizácie Ronald McDonald House Charities (RMHC).

Pomoc, ktorá má význam

Nezisková organizácia RMHC už viac ako 20 rokov na Slovensku zlepšuje podmienky hospitalizovaných detí a ich rodín. Prostredníctvom svojich aktivít zabezpečuje blízkosť rodín v náročných životných situáciách, čo pozitívne ovplyvňuje proces liečby a rekonvalescencie detí.

„V mene všetkých našich súčasných aj budúcich klientov by som chcela poďakovať za obrovskú podporu a solidaritu. Zákazníci McDonald’s opakovane ukazujú, že im záleží na živote a pohodlí hospitalizovaných detí, čo nás veľmi motivuje a teší. Vďaka ich pomoci môžeme uskutočňovať projekty, ktoré zlepšujú podmienky a spríjemňujú pobyt detí na nemocničných oddeleniach,“ uviedla Eva Konečná, riaditeľka RMHC na Slovensku.

Náplasť na odreninu aj na dušu

Dizajnové modré náplasti, ktoré boli dostupné vo všetkých reštauráciách McDonald’s na Slovensku, majú nielen praktické využitie, ale stali sa aj symbolom podpory a solidarity. Výťažok z predaja poputuje na projekty neziskovej organizácie, ktoré majú za cieľ modernizovať detské nemocničné priestory a vytvárať pre rodiny domácke prostredie počas hospitalizácie detí.

„Každý príspevok má veľký význam a prispieva k nášmu hlavnému cieľu – vybudovať na Slovensku samostatný Dom Ronalda McDonalda. Som nesmierne vďačná za túto dlhodobú podporu a verím, že táto charitatívna iniciatíva prinesie skvelé výsledky,“ dodala Konečná.

Dlhodobá spolupráca s McDonald’s

McDonald’s pravidelne podporuje RMHC prostredníctvom rôznych charitatívnych iniciatív počas celého roka. „Nezáleží na tom, o akú formu podpory zo strany zákazníkov ide, vždy sme pri výsledkoch charitatívnych zbierok úprimne dojatí. Je povzbudzujúce vidieť, koľkým ľuďom nie je osud iných ľahostajný,“ povedal Tomáš Myler, Impact Director McDonald’s Slovensko.

RMHC sa zameriava na modernizáciu detských nemocničných priestorov a zabezpečenie prostredia, ktoré pripomína domov. Hlavným cieľom organizácie je vytvoriť podmienky, ktoré umožnia rodinám byť spolu aj počas hospitalizácie detí. Zakladateľom a hlavným partnerom organizácie je spoločnosť McDonald’s.

Ľudia môžu RMHC podporiť nielen počas predvianočných zbierok, ale rôznymi spôsobmi počas celého roka. Viac informácií o možnostiach pomoci nájdete na stránke www.rmhc.sk.

Táto charitatívna iniciatíva je dôkazom, že aj malé gesto môže mať veľký význam a priniesť úľavu tým, ktorí ju najviac potrebujú.

zdroj: McDonald’s / Seesame
Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne